Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam dołączyłem do grona posiadaczy CRM, w związku z tym mam kilka pytań czy CRMy posiadały elektryczne rozruchałki(tylko rozrusznik bez kopki)? Bo jeżeli nie to mam silnik z NSRki, musze w niej troche pogrzebać, a mianowicie wstawić tuleje i nowy tłok i jeszcze kilka dupereli zrobić, nie mam ślizgu łańcucha też musze go dorwać. Mam nadzieje że moge liczyć na waszą pomoc w przygotowaniu CRMki do sezonu :icon_biggrin:

 

Oficjalnie. Masz silnik od NSRki :P Plecam Ci jakis kawał blachy zmontowac w takim razie pod silnikiem bo położenie rozrusznika jest takie ze osobiscie bałbym sie o jego rozwalenie....

 

Cześci szukaj na ebayu największy dostep.... chociaz napewno i na allegro coś się znajdzie ;) Tłok polecam Wossnera ;) a tuleje to gdzie tam zrobisz co znajdziesz.....

 

Powodzenia :D i przyjemnego użytkowania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem przynajmniej tak mi sie zdaje, nie moge znaleźć luzu, mam zdjęty cylinder ale jak wbiłem bieg tak teraz nie moge wrzucić luzu, wcześniej 2 razy mi sie udało a teraz z 10 min próbowałem, bujałem nią przepychałem i nic, z 1 od razu wbija sie 2 a z 2 wskakuje na 1 nie ma tego cyknięcia pomiędzy tymi biegami. Nie wiem co o tym myśleć poczekać aż wszystko poskładam i wtedy próbować, czy grzebać już teraz co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie nad wypruciem seryjnego wydechu CRMki, robił to już ktoś daje jakieś efekty? Czy lepiej kupić lub zrobić sobie inny tłumik przelotowy.

 

heh nie jest to ani zbyt łatwe ani zbyt efektywne.... lepsze rezultaty osiągniesz montując normalny przelot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi mi o to że nie mam materiału na zrobienie przelotu od początku, a z tego by została tylko puszka środek bym wywalił. Została by tylko rurka nawiercaną i może wyciszenie jakieś. Takie rozwiązanie jest dużo prostsze, a jeżeli później znajde czas i materiach to sklepie 100% przelota. Chodzi o to czy gra jest warta świeczki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech oryginalny w crmie do prostych nie należy... narobisz sie przy wybebeszaniu jak głupi, potem będziesz musiał w krzywizne dopasować rurkę.. jak chcesz to się baw moim zdaniem to gra nie warta świeczki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi mi o ten plastik:

http://www.bikepics.com/pictures/1549145/

co do różnic to Ci nie powiem ponieważ czekam na cylinder, ale wyciągałem to w KDX 125 i lepiej reagował na gaz. A zwężka w dyfuzorze chodzi mi o tą:

http://www.bikepics.com/pictures/1549148/

Bardzo ciężko jest ją wyjąć musze podjechać do tokarza może da rade to usunąć :bigrazz:

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten plastik to żadna blokada ;] to jest element poprawiający przepływ mieszanki do cylindra... nie usuwaj tego ;]

 

w dyfuzorze to co innego....

 

zresztą zwróć uwage ze ten plastik jest dokładnie takiej średnicy jak wejscie z króćca.... i rozszerza się płynnie ma to zapobiegać nie pożądanym zawirowaniom i zapewniać linearny przepływ mieszanki do komory korbowej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powiedźcie mi czym się różnią się te tłumiki (są tu na tej stronce oczywiście chodzi mi o CRM 125 nie mogę dać bezp. linku bo niema jak :P) http://www.intercars.com.pl/?id=65〈=...=&rootkod=WWWWW

 

Czy różnią się tylko ceną czy ten za 551.53 zł to jest cały, a ten za 254.12 zł to tylko końcówka ? Latał ktoś już na takim, da to coś w ogóle?

Edytowane przez JacekB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ wydechowy arrowa jest zajebisty tyle ci powiem...nie jeździłem :P Swojąw eidze wyciagam z filmików na Youtubie :P

 

Różnica w cenie jest taka ponieważ to tańsze to sam tłumik a droższe to cały układ wydechowy czyli tłumik i dyfuzor... a przynajmniej tak rozumiem to na stronie producenta według numerów katalogowych.... poszukaj sobie na http://www.arrow.it/eng/website/ wchodzisz w research i wybierasz crmę... Oczywiscie możliwe jest ze za 500zł jest dyfuzor a do tego za 200z hakiem jest tłumiczek... ale nie moge nic zagwarantować... niemniej po wymianie na ten wydech na 100% poczujesz róznice w zachowaniu motocykla jak i w dzwięku dobywającym się z wydechu :D (będzie grzmiał jak dzikus :D )

 

W sumie nie wiedziałem ze te wydechy można kupic w intercars :D bardzo dziekuje za informację :D hehe jak będe miał luźne 500zł nie omieszkam się zaopatrzyć w ten dyfuzorek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem to w intercars bo braciak jest dealerem tej marki ;]

 

I znowu mam pytanko. Mianowicie nie wiem jak powinny być umocowane zawory w CRM. Tak jak na tej fotce łopatkami do góry (sorry, że w tle CRF, a nie CRM, wiem , że to 4t ale nie mam modelu CRM. Motocykl w tle ma wskazywać kierunek motocyklu w stosunku do zaworów ;) ): http://w4.bikepics.com/pics/2009%5C02%5C11...568565-full.jpg

Czy tak jak na tej fotce łopatkami do dołu: http://w4.bikepics.com/pics/2009%5C02%5C11...568566-full.jpg ?

 

I jeszcze jedno pytanko: jak odłączyć elektrykę od nóżki, żeby po rozłożeniu jej nie rozłączał się zapłon, a lampka "side stand" nadal się świeciła? ;>

 

Po wyjęciu zaworów faktycznie dół obrotów stracił na mocy ale za to góra jaka jest szatańska ;] Jak wcześniej z blokującym się zaworem na 1-wszym biegu ciężko jej było kręcić na żużlu to tak teraz na 3 zostawia jeszcze całkiem pokaźny ślad ;] :D Zawory wyszlifowałem na lustro i teraz wystarczy je tylko założyć ale nie wiem jak one mają iść dlatego pytam. HELP! :)

Edytowane przez JacekB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaworu to jak będziesz wkładał to zobaczysz bo wchodzą tylko w jednej pozycji i jak spojrzysz na cylinder i zawory to załapiesz, wydaje mi sie że tak jak na 2 focie łopatkami do dołu, sam nie dawno skręcałem zawór dość prosta robota tylko trzeba robić na spokojnie i wszystko sie schodzi elegancko. Co do czujnika stopki to musisz zmostkować kable ze sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaworu nie wiem bo go szczerze mówiąc nigdy nie wyciągałem .... i na razie tfu tfu nie muszę :D

 

Natomiast ze stopka to nie taka prosta sprawa :D ....

 

Musisz połączyć przewód idacy do skrzynki bezpieczników i CDI z masą ale nie ruszać przewodów idących do nóżki. tzn przy samej nóżce musi zostać jak jest natomiast musisz połączyć przewód zielony (masę) z prawdopodobnie zielono-żółtym przewodem niemniej koloru nie moge zagwarantować.... najłatwiej będzie je zmostkować we wtyczce.... w sumie jak zmostkujesz masę z drugim przewodem to będzie ci się cały czas świecić kontrolka... ale jak zmostkujesz przewód od lampki z przewodem do CDI możesz uwalić CDI wiec ostrożnie mimo wszystko.... polecam najpierw posprawdzać gdzie jest masa DOKŁADNIE z pomocą miernika :P

 

Tylko powiedz po cholerę to chcesz robić?? bo nie rozumiem za bardzo sensu takiej modyfikacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...