Jackuzy Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam dołączyłem do grona posiadaczy CRM, w związku z tym mam kilka pytań czy CRMy posiadały elektryczne rozruchałki(tylko rozrusznik bez kopki)? Bo jeżeli nie to mam silnik z NSRki, musze w niej troche pogrzebać, a mianowicie wstawić tuleje i nowy tłok i jeszcze kilka dupereli zrobić, nie mam ślizgu łańcucha też musze go dorwać. Mam nadzieje że moge liczyć na waszą pomoc w przygotowaniu CRMki do sezonu :icon_biggrin: Oficjalnie. Masz silnik od NSRki :P Plecam Ci jakis kawał blachy zmontowac w takim razie pod silnikiem bo położenie rozrusznika jest takie ze osobiscie bałbym sie o jego rozwalenie.... Cześci szukaj na ebayu największy dostep.... chociaz napewno i na allegro coś się znajdzie ;) Tłok polecam Wossnera ;) a tuleje to gdzie tam zrobisz co znajdziesz..... Powodzenia :D i przyjemnego użytkowania :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Witam mam mały problem przynajmniej tak mi sie zdaje, nie moge znaleźć luzu, mam zdjęty cylinder ale jak wbiłem bieg tak teraz nie moge wrzucić luzu, wcześniej 2 razy mi sie udało a teraz z 10 min próbowałem, bujałem nią przepychałem i nic, z 1 od razu wbija sie 2 a z 2 wskakuje na 1 nie ma tego cyknięcia pomiędzy tymi biegami. Nie wiem co o tym myśleć poczekać aż wszystko poskładam i wtedy próbować, czy grzebać już teraz co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zastanawiam sie nad wypruciem seryjnego wydechu CRMki, robił to już ktoś daje jakieś efekty? Czy lepiej kupić lub zrobić sobie inny tłumik przelotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zastanawiam sie nad wypruciem seryjnego wydechu CRMki, robił to już ktoś daje jakieś efekty? Czy lepiej kupić lub zrobić sobie inny tłumik przelotowy. heh nie jest to ani zbyt łatwe ani zbyt efektywne.... lepsze rezultaty osiągniesz montując normalny przelot. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ale chodzi mi o to że nie mam materiału na zrobienie przelotu od początku, a z tego by została tylko puszka środek bym wywalił. Została by tylko rurka nawiercaną i może wyciszenie jakieś. Takie rozwiązanie jest dużo prostsze, a jeżeli później znajde czas i materiach to sklepie 100% przelota. Chodzi o to czy gra jest warta świeczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 wydech oryginalny w crmie do prostych nie należy... narobisz sie przy wybebeszaniu jak głupi, potem będziesz musiał w krzywizne dopasować rurkę.. jak chcesz to się baw moim zdaniem to gra nie warta świeczki.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Czyli zostane przy seryjnym na razie później sie coś zrobi. Wyjąłem tylko plastikową blokade na membranach i jestem w trakcie usuwania zweżki w dyfuzorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Plastikową blokade? Chodzi Ci o taki plastik, który jest 'wbity' w membrany od krućca (zmniejsza przeplyw do rozmiaru krućca )? Zauważyłeś jakieś zmiany? Dało to coś? Zwężka w dyfuzorze? A w ogole jest tam taka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Tak chodzi mi o ten plastik: http://www.bikepics.com/pictures/1549145/ co do różnic to Ci nie powiem ponieważ czekam na cylinder, ale wyciągałem to w KDX 125 i lepiej reagował na gaz. A zwężka w dyfuzorze chodzi mi o tą: http://www.bikepics.com/pictures/1549148/ Bardzo ciężko jest ją wyjąć musze podjechać do tokarza może da rade to usunąć :bigrazz: Edytowane 25 Stycznia 2009 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ten plastik to żadna blokada ;] to jest element poprawiający przepływ mieszanki do cylindra... nie usuwaj tego ;] w dyfuzorze to co innego.... zresztą zwróć uwage ze ten plastik jest dokładnie takiej średnicy jak wejscie z króćca.... i rozszerza się płynnie ma to zapobiegać nie pożądanym zawirowaniom i zapewniać linearny przepływ mieszanki do komory korbowej ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) Powiedźcie mi czym się różnią się te tłumiki (są tu na tej stronce oczywiście chodzi mi o CRM 125 nie mogę dać bezp. linku bo niema jak :P) http://www.intercars.com.pl/?id=65〈=...=&rootkod=WWWWW Czy różnią się tylko ceną czy ten za 551.53 zł to jest cały, a ten za 254.12 zł to tylko końcówka ? Latał ktoś już na takim, da to coś w ogóle? Edytowane 10 Lutego 2009 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Układ wydechowy arrowa jest zajebisty tyle ci powiem...nie jeździłem :P Swojąw eidze wyciagam z filmików na Youtubie :P Różnica w cenie jest taka ponieważ to tańsze to sam tłumik a droższe to cały układ wydechowy czyli tłumik i dyfuzor... a przynajmniej tak rozumiem to na stronie producenta według numerów katalogowych.... poszukaj sobie na http://www.arrow.it/eng/website/ wchodzisz w research i wybierasz crmę... Oczywiscie możliwe jest ze za 500zł jest dyfuzor a do tego za 200z hakiem jest tłumiczek... ale nie moge nic zagwarantować... niemniej po wymianie na ten wydech na 100% poczujesz róznice w zachowaniu motocykla jak i w dzwięku dobywającym się z wydechu :D (będzie grzmiał jak dzikus :D ) W sumie nie wiedziałem ze te wydechy można kupic w intercars :D bardzo dziekuje za informację :D hehe jak będe miał luźne 500zł nie omieszkam się zaopatrzyć w ten dyfuzorek :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) Znalazłem to w intercars bo braciak jest dealerem tej marki ;] I znowu mam pytanko. Mianowicie nie wiem jak powinny być umocowane zawory w CRM. Tak jak na tej fotce łopatkami do góry (sorry, że w tle CRF, a nie CRM, wiem , że to 4t ale nie mam modelu CRM. Motocykl w tle ma wskazywać kierunek motocyklu w stosunku do zaworów ;) ): http://w4.bikepics.com/pics/2009%5C02%5C11...568565-full.jpg Czy tak jak na tej fotce łopatkami do dołu: http://w4.bikepics.com/pics/2009%5C02%5C11...568566-full.jpg ? I jeszcze jedno pytanko: jak odłączyć elektrykę od nóżki, żeby po rozłożeniu jej nie rozłączał się zapłon, a lampka "side stand" nadal się świeciła? ;> Po wyjęciu zaworów faktycznie dół obrotów stracił na mocy ale za to góra jaka jest szatańska ;] Jak wcześniej z blokującym się zaworem na 1-wszym biegu ciężko jej było kręcić na żużlu to tak teraz na 3 zostawia jeszcze całkiem pokaźny ślad ;] :D Zawory wyszlifowałem na lustro i teraz wystarczy je tylko założyć ale nie wiem jak one mają iść dlatego pytam. HELP! :) Edytowane 12 Lutego 2009 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Co do zaworu to jak będziesz wkładał to zobaczysz bo wchodzą tylko w jednej pozycji i jak spojrzysz na cylinder i zawory to załapiesz, wydaje mi sie że tak jak na 2 focie łopatkami do dołu, sam nie dawno skręcałem zawór dość prosta robota tylko trzeba robić na spokojnie i wszystko sie schodzi elegancko. Co do czujnika stopki to musisz zmostkować kable ze sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Co do zaworu nie wiem bo go szczerze mówiąc nigdy nie wyciągałem .... i na razie tfu tfu nie muszę :D Natomiast ze stopka to nie taka prosta sprawa :D .... Musisz połączyć przewód idacy do skrzynki bezpieczników i CDI z masą ale nie ruszać przewodów idących do nóżki. tzn przy samej nóżce musi zostać jak jest natomiast musisz połączyć przewód zielony (masę) z prawdopodobnie zielono-żółtym przewodem niemniej koloru nie moge zagwarantować.... najłatwiej będzie je zmostkować we wtyczce.... w sumie jak zmostkujesz masę z drugim przewodem to będzie ci się cały czas świecić kontrolka... ale jak zmostkujesz przewód od lampki z przewodem do CDI możesz uwalić CDI wiec ostrożnie mimo wszystko.... polecam najpierw posprawdzać gdzie jest masa DOKŁADNIE z pomocą miernika :P Tylko powiedz po cholerę to chcesz robić?? bo nie rozumiem za bardzo sensu takiej modyfikacji ? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.