mucha1-92 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Mam problem z moim CRmem ponieważ na niskich obrotach ma strasznie małą moc jedzie się jak dobrą wsk jest to strasznie uciążliwe w terenie ponieważ trzeba ją cały czas wysoko kręcić mocy dostaje dopiero przy 8 tys. obr i nie wiem czy tak te hondy mają czy to jest jakaś usterka mam przejechane 22 tys. km tłok był wymieniany na wertex ale nie wiem kiedy, cylinder jest na nikasilu i wymieniłem korbowód na nowy, patrzyłem zawór działa próbowałem go regulować i nic to nie daje już nie wiem czego to może być przyczyna proszę jakiegoś mądrego człowieka o pomoc :icon_mrgreen: z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 wiesz, crossy tak maja ze od 8 tys łapią takiego buta ze strach a ponizej maja tylko dobre przyspieszenie, moc tez ale nie czuc jej tak jak powyzej 8 tys, kupiles ja i tak jezdzila ciagle ? czy masz ja dluzszy czas i dopiero po wymianie korobowodu tak sie dzieje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zacznijmy od tego, ze CRM to nie cross ktorego trzeba krecic wysoko tylko enduro. Po to tam zamontowali zawor, by silnik chodzil ladnie w calym zakresie obrotow. I mysle, ze problem lezy albo w ustawieniu gaznika, albo wlasnie w tym zaworze. Aby sprawdzic ustawienie gaznika radze wykonac dwie czynnosci. Po pierwsze - na rozgrzanym silniku na luzie odkrecic nagle do konca manetke i zobaczyc jak sie wkreca silnik. Jesli go nie zamula i nie ma zadnyh 'lagow' to jest ok. Po drugie podczas jazdy na niskich obrotach odkrecic znow manetke. Jesli sie bedzie wkrecac a nie zamulac itd, to jest ok.Jesli gaznik jest ok, to pewnie wina zworu. Aby sprawdzic jego prace najlepiej go odlaczyc i ustawic w pozycji zamknietej. Wtedy praca na niskich obrotach powinna byc lepsza. Jesli nie - niestety tak ci bedze pracowal silnik i to pewnie ze wzgledu na zuzycie. Jesli natomiast praca wtedy na niskich bedzie dobra (oczywiscie na wysokich bedzie slabo ciagnal) to poprostu zostaje kwestia regulacji tego systemu. Przejrzyj kilka ostatnch tematow o CRM, tam jest gdzies post o regulacji jak dobrze pamietam :wink: Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha1-92 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 kupiłem ją miesiąc temu wymieniłem korbowód ale wcześniej też tak chodziła :lalag: na ciepłym motorze odkręciłem manetke i wkręca się normalnie ale na biegu już się muli a z zaworem jeszcze spróbuje się pobawić :crossy: silnik ostatnio rozbierałem w drobny mak i nie zaóważyłem żadnego zużycia wszystko jest w 100% sprawne :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ten typ tak ma..jak spodziewasz się ostrego przyspieszenie poniżej 8k to zapomnij....co więcej poniżej 5k ten motorek w ogóle nie chce jechać, żeby się jako tako kręciło trzymaj maszynę powyżej 5k a najlepiej w zakresie 6k-10k wtedy ma moc i ciągnie jak głupia ;)....... niestety to jest drobna (lub nie?) wada CRm...że ciągnie na wysokich obrotach...sprawdź sobie jeszcze jakie masz przełożenie na zębatkach bo możliwe ze jest bardziej na prędkość...ja swojej właśnie sprawiam nowy zestaw napędowy i zwiększę nieco przełożenie, tak wiec zobaczymy jak będzie się zbierać z nowymi zębatkami (będzie 3.17 zamiast oryginalnych 2,86....a w sumie teraz i tak mam 2,71 ;]) na nowych zębach i łańcuchu spodziewam się stawiania na koło przy ostrym przyspieszaniu :notworthy: przyjemnej bezpiecznej jazdy na twojej CRM :P No właśnie to jest HONDA CRM wiec nie ON tylko ONA ta HONDA CRM...zwana CRMKą :bigrazz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha1-92 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 No ok trudno myślałem że to jest usterka ale jak nie to będę ją kręcił :icon_twisted: a co do tych zębatek to też teraz wymieniam już zamówiłem miałem z przodu 14 a z tyłu 42 zęby teraz zamówiłem 13 na przód a 38 na tył wychodzi 1 ząb różnicy ;) Pozdro i dzięki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.