Skocz do zawartości

BMW K1200S i K1200R sport - zapytanie


Rekomendowane odpowiedzi

No to ja nie sprzedaje swojej K1200S bo jak bym nie mierzył to sześciu nie przekraczam, a te R Sporty to jakieś felerne jak 12litrów palą przecież to lipa. Na szczęście artykuł nieco podejrzany i nie do końca prawdziwy choć by dla tego że BMW K 1200R Sport nie ma tylnej lampy w technologii LED a kolega w artykule twierdzi inaczej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie przesadzajmy z tym zuzyciem paliwa. 5,5 l100 km to pali przy spokojnej jezdzie poza miastem, jak sie przycisnie to chyba wiadomo, ze pali, moj komputer pokladowy pokazuje co innego przy 180 km /h cos 7,5. Przy otwarciu zbiornik 15 l starcza na 150 - 170 lm i to tez nie jest caly czas na maxa. Codow nie ma.

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak Ks jest duży i ciężki i dlatego jego K1200S ma przepały :icon_mrgreen: . Dziś zrobiłem trasę 200km jechałem tyle ile się mieściło w wąskich drogach czyli od 120 -180 no i wajchowanie biegami ,spalanie 5,4 ale ja ważę tylko 76kg :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a ks-rider stawia duży opór aerodynamiczny stąd taki wynik :wink:

 

 

Tak tak Ks jest duży i ciężki i dlatego jego K1200S ma przepały.

 

he, he cos w tym musi byc :icon_rolleyes:

 

Wczoraj zamontowalem znowu Metzelery Z6 i bajka, w porownaniu do BT 014 moto potrzebuje wiekszej sily przy przeciwskrecie i kladzeniu sie. ale mimo tego mam do nich zaufanie. BT 014 wytrzymal przy mojej spokojnej jezdzie 6425 km.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W odczuciu to moj przybral 50 na wadze ale w kieszeni za to bedzie ciezej. :icon_rolleyes:

 

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj wróciłem do Michelinów Power również po BT 14 i czuje jak by mi z motocykla 50 kg zdjęli , jeżeli chodzi o przebieg to brak złudzeń 3500km i druty z tyłu.

 

Cholera 3500 km i druty a ja myslałem ze jak w Warriorze po 7000 sie zdarła to jakaś kiepska opona była hehehe... A powiedzcie mi koledzy jak działa w tych moto zintegrowany ABS bo ponoć takowy własnie mają K 1200 R i S ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z technicznego punktu widzenia to eee idą impulsy panie tego i wiadomo eee .A tak na serio to są dwa typy ze wspomaganiem ( moim zdaniem lepszy) i bez wspomagania w obu wypadkach systemy są sterowane elektronicznie co pozwala im działać niewyczuwalnie. Hamując przodem uruchamiasz również tył, hamując tyłem hamujesz tylko tyłem. Motocykle ze wspomaganiem mają bardzo gwałtowne opóźnienie już przy niewielkiej sile użytej na dźwigni hamulca co przydaje się w awaryjnych sytuacjach ,wersja bez wspomagania, pomimo iż ma takie same wyniki testowe, sprawia wrażenie jakby słabsze moim zdaniem. W każdym razie żadnych dźwigienek i siłowników przy zaciskach z przodu jak w Varadero nie ma :icon_rolleyes: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z technicznego punktu widzenia to eee idą impulsy panie tego i wiadomo eee .A tak na serio to są dwa typy ze wspomaganiem ( moim zdaniem lepszy) i bez wspomagania w obu wypadkach systemy są sterowane elektronicznie co pozwala im działać niewyczuwalnie. Hamując przodem uruchamiasz również tył, hamując tyłem hamujesz tylko tyłem. Motocykle ze wspomaganiem mają bardzo gwałtowne opóźnienie już przy niewielkiej sile użytej na dźwigni hamulca co przydaje się w awaryjnych sytuacjach ,wersja bez wspomagania, pomimo iż ma takie same wyniki testowe, sprawia wrażenie jakby słabsze moim zdaniem. W każdym razie żadnych dźwigienek i siłowników przy zaciskach z przodu jak w Varadero nie ma :icon_mrgreen: .

 

To jeszcze jedno pytanie jeśli można :bigrazz: lubie być poprostu dobrze poinfrmowany zanim kupię. Czy posiadasz w swoim moto elektroniczną regulacje zawieszeń, czytałem ze to dośc przydatny bajer - czy mozesz/możecie sie na ten temat wypowiedzieć ??? Czy są widcczne różnice w poszczególnych ustawieniach podczas jazdy i czy często korzystacie z tego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomimo iż ma takie same wyniki testowe, sprawia wrażenie jakby słabsze

 

Servo faktycznie jest naprawde spektakularne i masz wrazenie, ze jest lepsze, pozory jednak myla. Bez serva hamowanie przebiega inaczej mimo tego jest efektywniejsze

 

To jeszcze jedno pytanie jeśli można :banghead: lubie być poprostu dobrze poinfrmowany zanim kupię. Czy posiadasz w swoim moto elektroniczną regulacje zawieszeń, czytałem ze to dośc przydatny bajer -

 

Jezeli planujesz latac z socja, bagazami to tak, jezeli sam to nie. Przy dobrym wyregolowaniu zawieszenia ESA nie jest Ci wogole potrzebna. Zwracam uwage na dobre wyregulowanie. W moim pierwszym modelu mialem wyregolowane idealnie w drugim jest za miekie, no chyba, ze podniusl mi sie poziom umiejetnosci, he, he

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz standardową wagę czyli do 90 kg to ESA będzie się sprawować idealnie , zmiany ustawień podczas jazdy odbywają się błyskawicznie i praktycznie w zależności od jakości nawierzchni można się przełączać non stop poprawiając komfort i prowadzenie, różnica jest bardzo mocno wyczuwalna szczególnie na nierównych nawierzchniach. Jeżeli ważysz więcej to podobno lepiej działają zwykłe amortyzatory ze względu na precyzyjniejszą możliwość regulacji.

Odnośnie hamulców to nie słyszałem o tym że lepiej wypadają te bez wspomagania wręcz przeciwnie w BMW nieoficjalnie dowiedziałem się że chodzi o zwykłe cięcie kosztów. KS Rider jak masz jakiś test to dawaj się chętnie czegoś dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musialbym poszukac, a niemam na to obecnie zbytnio czasu. Sama roznica jest nie duza, rzedu ( o ile pamietam 0,10 - 0,15 m/sek2, oczywiscie przy sredniej pomiaru ) jadnak jest, rzecz tylko w tym na ( rowniez ), na jakich gumach sie smiga.

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...