rafał ponikowski Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 No to ja nie sprzedaje swojej K1200S bo jak bym nie mierzył to sześciu nie przekraczam, a te R Sporty to jakieś felerne jak 12litrów palą przecież to lipa. Na szczęście artykuł nieco podejrzany i nie do końca prawdziwy choć by dla tego że BMW K 1200R Sport nie ma tylnej lampy w technologii LED a kolega w artykule twierdzi inaczej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Panowie, nie przesadzajmy z tym zuzyciem paliwa. 5,5 l100 km to pali przy spokojnej jezdzie poza miastem, jak sie przycisnie to chyba wiadomo, ze pali, moj komputer pokladowy pokazuje co innego przy 180 km /h cos 7,5. Przy otwarciu zbiornik 15 l starcza na 150 - 170 lm i to tez nie jest caly czas na maxa. Codow nie ma. ;) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Świerzy, pewnie nie chciało Ci się czytać komentarza pod artykułem... pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świerzy Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 ;) czytałem wszystko :icon_twisted: ma się to nijak do 5,5 przy 200 km/h pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 No tak nie do końca...w moim przypadku spalanie przy 140 i przy 180 wypada identycznie. Niemniej jednak silnik jest bardzo oszczędny a ks-rider stawia duży opór aerodynamiczny stąd taki wynik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Tak tak Ks jest duży i ciężki i dlatego jego K1200S ma przepały :icon_mrgreen: . Dziś zrobiłem trasę 200km jechałem tyle ile się mieściło w wąskich drogach czyli od 120 -180 no i wajchowanie biegami ,spalanie 5,4 ale ja ważę tylko 76kg :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ... a ks-rider stawia duży opór aerodynamiczny stąd taki wynik :wink: Tak tak Ks jest duży i ciężki i dlatego jego K1200S ma przepały. he, he cos w tym musi byc :icon_rolleyes: Wczoraj zamontowalem znowu Metzelery Z6 i bajka, w porownaniu do BT 014 moto potrzebuje wiekszej sily przy przeciwskrecie i kladzeniu sie. ale mimo tego mam do nich zaufanie. BT 014 wytrzymal przy mojej spokojnej jezdzie 6425 km. :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Ja wczoraj wróciłem do Michelinów Power również po BT 14 i czuje jak by mi z motocykla 50 kg zdjęli , jeżeli chodzi o przebieg to brak złudzeń 3500km i druty z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 W odczuciu to moj przybral 50 na wadze ale w kieszeni za to bedzie ciezej. :icon_rolleyes: :buttrock: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ja wczoraj wróciłem do Michelinów Power również po BT 14 i czuje jak by mi z motocykla 50 kg zdjęli , jeżeli chodzi o przebieg to brak złudzeń 3500km i druty z tyłu. Cholera 3500 km i druty a ja myslałem ze jak w Warriorze po 7000 sie zdarła to jakaś kiepska opona była hehehe... A powiedzcie mi koledzy jak działa w tych moto zintegrowany ABS bo ponoć takowy własnie mają K 1200 R i S ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Z technicznego punktu widzenia to eee idą impulsy panie tego i wiadomo eee .A tak na serio to są dwa typy ze wspomaganiem ( moim zdaniem lepszy) i bez wspomagania w obu wypadkach systemy są sterowane elektronicznie co pozwala im działać niewyczuwalnie. Hamując przodem uruchamiasz również tył, hamując tyłem hamujesz tylko tyłem. Motocykle ze wspomaganiem mają bardzo gwałtowne opóźnienie już przy niewielkiej sile użytej na dźwigni hamulca co przydaje się w awaryjnych sytuacjach ,wersja bez wspomagania, pomimo iż ma takie same wyniki testowe, sprawia wrażenie jakby słabsze moim zdaniem. W każdym razie żadnych dźwigienek i siłowników przy zaciskach z przodu jak w Varadero nie ma :icon_rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Z technicznego punktu widzenia to eee idą impulsy panie tego i wiadomo eee .A tak na serio to są dwa typy ze wspomaganiem ( moim zdaniem lepszy) i bez wspomagania w obu wypadkach systemy są sterowane elektronicznie co pozwala im działać niewyczuwalnie. Hamując przodem uruchamiasz również tył, hamując tyłem hamujesz tylko tyłem. Motocykle ze wspomaganiem mają bardzo gwałtowne opóźnienie już przy niewielkiej sile użytej na dźwigni hamulca co przydaje się w awaryjnych sytuacjach ,wersja bez wspomagania, pomimo iż ma takie same wyniki testowe, sprawia wrażenie jakby słabsze moim zdaniem. W każdym razie żadnych dźwigienek i siłowników przy zaciskach z przodu jak w Varadero nie ma :icon_mrgreen: . To jeszcze jedno pytanie jeśli można :bigrazz: lubie być poprostu dobrze poinfrmowany zanim kupię. Czy posiadasz w swoim moto elektroniczną regulacje zawieszeń, czytałem ze to dośc przydatny bajer - czy mozesz/możecie sie na ten temat wypowiedzieć ??? Czy są widcczne różnice w poszczególnych ustawieniach podczas jazdy i czy często korzystacie z tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 pomimo iż ma takie same wyniki testowe, sprawia wrażenie jakby słabsze Servo faktycznie jest naprawde spektakularne i masz wrazenie, ze jest lepsze, pozory jednak myla. Bez serva hamowanie przebiega inaczej mimo tego jest efektywniejsze To jeszcze jedno pytanie jeśli można :banghead: lubie być poprostu dobrze poinfrmowany zanim kupię. Czy posiadasz w swoim moto elektroniczną regulacje zawieszeń, czytałem ze to dośc przydatny bajer - Jezeli planujesz latac z socja, bagazami to tak, jezeli sam to nie. Przy dobrym wyregolowaniu zawieszenia ESA nie jest Ci wogole potrzebna. Zwracam uwage na dobre wyregulowanie. W moim pierwszym modelu mialem wyregolowane idealnie w drugim jest za miekie, no chyba, ze podniusl mi sie poziom umiejetnosci, he, he :D Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał ponikowski Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jeżeli masz standardową wagę czyli do 90 kg to ESA będzie się sprawować idealnie , zmiany ustawień podczas jazdy odbywają się błyskawicznie i praktycznie w zależności od jakości nawierzchni można się przełączać non stop poprawiając komfort i prowadzenie, różnica jest bardzo mocno wyczuwalna szczególnie na nierównych nawierzchniach. Jeżeli ważysz więcej to podobno lepiej działają zwykłe amortyzatory ze względu na precyzyjniejszą możliwość regulacji. Odnośnie hamulców to nie słyszałem o tym że lepiej wypadają te bez wspomagania wręcz przeciwnie w BMW nieoficjalnie dowiedziałem się że chodzi o zwykłe cięcie kosztów. KS Rider jak masz jakiś test to dawaj się chętnie czegoś dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Musialbym poszukac, a niemam na to obecnie zbytnio czasu. Sama roznica jest nie duza, rzedu ( o ile pamietam 0,10 - 0,15 m/sek2, oczywiscie przy sredniej pomiaru ) jadnak jest, rzecz tylko w tym na ( rowniez ), na jakich gumach sie smiga. :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.