maciekLC4 Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 witam. otoz rozwiazelem problem z moim katem:) mam o jedna tarcze miej niz w serwosowce i jest wszystko ok. tak pozatym zrobilem z zaworami nowe pierscienie teraz zostala mi regolacja gaznika... jak sie za to zabrac? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 teraz zostala mi regolacja gaznika... jak sie za to zabrac? pozdroNa początek to najlepiej wrócić do ustawień fabrycznych. Na moim gaźniku pod śrubką którą się przykręca przepustnicę byłą taka blaszka z wybitym numerem konfiguracji gaźnika. Ja mam nr. 4922 i dla takiego numeru powinno być tak: dysza głóna 195, rozpylacz 272, dysza jałowa 45, iglica 51, 2 rowek od góry na iglicy, regulacja powietrza 1.5 obrotu wykręcona.Jak nie znasz numerka to się nie przejmuj, generalnie zapinka na iglicy powinna być na 2 lub 3 rowku od góry, a śróbka powietrza wykręcona 1.5 obrotu. Warto sprawdzić wielkość dyszy głównej i po jej numerze poszukać w serwisówkach pozostałych ustawień. AAAA o najważniejszym zapomniałem - poziom w komorze pływakowej, ustaw tak aby pływak był równolegle do płaszczyzny gaźnika w momencie gdy listek gaźnika styka się (nie naciska sprężynki) zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.