Skocz do zawartości

KTM LC4 600 cos nie tak z silnikiem.....


maciekLC4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

teraz zostala mi regolacja gaznika... jak sie za to zabrac? pozdro

Na początek to najlepiej wrócić do ustawień fabrycznych. Na moim gaźniku pod śrubką którą się przykręca przepustnicę byłą taka blaszka z wybitym numerem konfiguracji gaźnika. Ja mam nr. 4922 i dla takiego numeru powinno być tak: dysza głóna 195, rozpylacz 272, dysza jałowa 45, iglica 51, 2 rowek od góry na iglicy, regulacja powietrza 1.5 obrotu wykręcona.

Jak nie znasz numerka to się nie przejmuj, generalnie zapinka na iglicy powinna być na 2 lub 3 rowku od góry, a śróbka powietrza wykręcona 1.5 obrotu. Warto sprawdzić wielkość dyszy głównej i po jej numerze poszukać w serwisówkach pozostałych ustawień.

 

AAAA o najważniejszym zapomniałem - poziom w komorze pływakowej, ustaw tak aby pływak był równolegle do płaszczyzny gaźnika w momencie gdy listek gaźnika styka się (nie naciska sprężynki) zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...