Lewy2905 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Witamzamontowalem filtr powietrza stozkowy za 35zl z bazarku od goscia ze skuterami. zrobilem to dzieki rurze od odkurzacza ;], wszystko bylo ok ;] skok mocy i wogole, pozniej zaczął sie wkrecac w obroty motor , balem sie ze to simeringi na wale jak wczesniej juz mialem ... ale po ustawieniu obrotow w gazniku, da sie latwo zbic go z obrotow gdy wchodzi w za duże (troche nie po polsku :)) wystarczy poscic sprzeglo na biegu i jest ok, ale teraz gdy daje na full gaz dusi sie , jednak przy rownomiernym dodawaniu gazu rozpedza sie, ale to nie to co kiedys ;/ czy to wina Stozka? gdzie moge znalesc dobry filtr jesli to wina stozka? i tak na offtop'ie: wie ktos gdzie moge znalesc linke do szybkosciomierza :smile: dzieki z gorypozdro. Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez Lewy2905 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Wywal ten speudo stozek i załuz normalny filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 wymien dysze glowna na 10-15 wieksza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewy2905 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 wymien dysze glowna na 10-15 wieksza.. nie rozumie "dysze głowna"? chodzi ci o srednice gaznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 (edytowane) nie rozumie "dysze głowna"? chodzi ci o srednice gaznika? Nie wiesz co to jest dysza główna? Nie chdzi tutaj o średnice gaźnika. Zmień dysze na większą prawdopodobnie musisz ściagnąć dekielek pod gaźnikiem i jest tam taka dysza nie wiem jaki masz gaźnik to ci nie powiem dokładnie.... dla łatwiejszego jej zlokalizowania :icon_exclaim: :icon_mrgreen: znadjduje sie ona tuż pod iglica. Edytowane 21 Sierpnia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 (edytowane) ano właśnie jeśli chodzi o dyszę to jakie powinny być w gaźniku 16N3-4 w simku s51? wykręć gaźnik odkręć dolny dekielek i tam na środku będzie teka śrubka na śrubokręt z dziurką w środku to będzie dysza główna na niej pisze jej rozmiar wymień ja jak już wyżej wspomniano na 10\15 wiekszą Edytowane 21 Sierpnia 2008 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewy2905 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 gdzie moge znalesc taka dysze? i czy nie lepiej zmienic filtr na gabkowy ? taki jak w orginale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Wymień filtr na gąbkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 gdzie moge znalesc taka dysze? i czy nie lepiej zmienic filtr na gabkowy ? taki jak w orginale? Popieram "Boczi013". Filtr stożkowy w enduro raczej nie wróży nic dobrego. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ja mam w sm, ale przy sporym tuningu i sobie chwale :icon_mrgreen: , dysze dostaniesz na mielochu, albo w megabecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 wedlug mnie, gdy wjedziesz w pierwsza lepsza kaluze czy cos podobnego caly filtr bedzie zawalony jak cholera, dlatego wlasnie w enduro i w crossach nie montuje sie filtra stozkowego nawet gdy poprawia osiagi bo trzeba go czyscic co chwila, a co do tego ze sie sam wkreca na obroty to moze dostawac lewego powietrza przez te twoje rury od odkurzaczy czy bóg wie czego, najlepiej nie kombinuj i zamontuj normalny filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.