sixday Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 tak jak w temacie ma ktos jakies namiary koncówek wydechu do klr 250? albo ktos moze sam zrobił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Odświeżam temat. Muszę wywalić oryginalna puszkę tłumika i teraz pytanie, jak zbudować nowy tłumik - czy mogę puścić tylko gołą rurę czy trzeba też robić jakąś puszkę - oryginał jest za duży i ociera mi o koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 mozna to zrobić tak, aby zrobić rurę o przekroju tej co idzie z cylindra, wywiercic w niej jak najwincy dziur (ale nie za duzych, i nie za malych :D ), owinąć to watą do wydechu (lub szklaną), i na to założyć jakąś większą rure mniejwincy tak http://img251.imageshack.us/img251/9417/nowyobrazbitowy.png no chyba ze pomysl jest zly/glupi/po**bany/whateva to nie bijcie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Czy nie będzie miało to wpływu na osiągi? Przy oryginalnym tłumiku nie zmieści mi się opona a chcę założyć 130/70/17, teraz mam 120/80 i mi ociera a jak dam dużą kostkę to może mi rozwalić wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.