cochise Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Koledzy, doradżcie gdzie w SuperTenerce umieścić najlepiej gniazdko 12V, takie jak do zapalniczki samochodowej? Potrzebne mi jest do zasilania GPS i ew. "szperacza". Chodzi o to by było pod ręką i tak by nie dostawała się tam duża ilość wody. Poza tym czy taka zwykła wtyczka może zrobić zwarcie jak "dostanie" wody? Jeśli tak to jakie gniadko polecacie, nie wiem czy są jakieś "specjalne" czy może być zwykłe wymontowane z auta. Czy montować bezpiecznik i wyłącznik prądu do takiego gniazdka?Wdzięczny będę za ew. wskazówki, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Koledzy, doradżcie gdzie w SuperTenerce umieścić najlepiej gniazdko 12V, takie jak do zapalniczki samochodowej? Potrzebne mi jest do zasilania GPS i ew. "szperacza". Chodzi o to by było pod ręką i tak by nie dostawała się tam duża ilość wody. Poza tym czy taka zwykła wtyczka może zrobić zwarcie jak "dostanie" wody? Jeśli tak to jakie gniadko polecacie, nie wiem czy są jakieś "specjalne" czy może być zwykłe wymontowane z auta. Czy montować bezpiecznik i wyłącznik prądu do takiego gniazdka?Wdzięczny będę za ew. wskazówki, pozdrawiamJak dlugi kabelek masz do GPS-a? Tak daleko umiesc gniazdko... Najlepiej gdzie w okoicy zegarow wedlug mnie.Po co Ci szperacz?? Chcesz przeciazyc instalacje i plakac ze padl Ci regler? ST jest wrazliwa na obciazenie instalacji. O ile GPS pobiera malo pradu to juz dodatkowe zarowki albo mocniejsze niz zaleca fabryka moga doprowadzic do uszkodzenia reglera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cochise Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 No witaj Storm. Więc jest tak: 1.kabelek mam taki sprężynujący, spoko rozciąga się do jakichś 50 cm. Taki od Garmina. 2.Też myślałem o gniazdu koło zegarów, np gdzieś pod tymi czarnymi osłonami liczników, trochę z boku. Ale może jest jakieś lepsze miejsce3.po co mi szperacz? jeżdżę czasem po lesie (na razie autem) i wiem że szperacz się przydaje4. poza tym myślałem o dodatkowych halogenach na gmolach - przydadzą się na pustynię, bo zamierzam TYM pojechać do afyki. Ale skoro mówisz, że to trefna sprawa - albo zrezygnuję, albo zaadaptuję jakieś LED-y ze sprzętu nurkowego5. No i ważna rzecz - czy montować wyłącznik i bezpiecznik gniazda, nie wiem jak jest ze skokami napięcia, a Garmin to dość droga rzecz, by pozwolić sobie na jego spalenie. 6. Jak zaznaczam w kwesti mechaniki motocykli na razie zaczynam raczkować. 7. A baj de łej, widzę że mocno siedzisz w temacie, więc zapytam o opnki: tył mam Metz Enduro4 150/70/17 69H, przód Majtasy 90/90/21 54T. Czy to dobra kompozycja? Głownie 70% to asfalty, 30% szutry i polne. Jeśli mam zmieniać przód to na jakie Metzy? I jak w ogóle dobrać kompozycję przód-tył?Pzdr Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.