Skocz do zawartości

CRM 125, wymieniłem tłok i pierścienie= brak benznyzny


wiew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem z rok temu motor z wstawioną tuleją akurat i musiałem go docierać, no okej dotarłem i było wszystko git. Parę dni temu wymieniłem tłok i pierścienie na nowe, METEORA, bez szlifu, nominał. Docieram go dalej zrobiłem juz 160km. Lecz jak dam więcej niż połowa gazu tak do 4 tys obrotów to mi się dławi i obroty spadają;/ jak by mu brak benzynki było, a czuje ze ma lepsze spręzanie niż jak go kupiłem. Czym to może być spowodowane?

Moje teorie to podnieść pozom benzyny pływakiem w gaźniku, ewentualnie zmienić dysze na większą i ładnie wyregulować gaźnik;>

 

Kondzio:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczysc gaznik, nie zmieniaj poziomu paliwa w gazniku. Pokombinuj z iglica daj wyzej nizej, sprawdz jakie beda efekty. Zeby dobrze wyregulowac gaznik to musisz pierw silnik rozgrzac i pozniej patrzec na swiece swieca powinna byc rudawa, kawa z mlekiem. Jesli jest biala to dostaje za malo paliwa i jest zbyt wysoka temperatura spalania przez co mozesz zatrzec silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...