Denzel25 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Cześka jest juz wypucowana, ma nowe oponki i kupe innych rzeczy. Prawko odbieram w poniedziałek, ale już sobie trochę pojeździłem koło garażu. Miałem efekt taki że np. odpaliłem moto, pochodził sobie na wolnych obrotach ze 3 minuty, delikatnie przygazowałem i nagle obroty wskakiwały na 5 tys i tak trzymały. Manetka oczywiście wracała do swojej pozycji. Miałem trochę syfu w baku (moto stało 10 lat nie używane) i pomyslałem że pomimo czyszczenia fosolem jakiś syf został i zapieprzył gaźnik. Zamawiałem akurat jakieś pierdoły na Allegro i coś mnie podkusiło żeby zamówić nowy gaźnik i stożkowy filtr powietrza. Zamontowałem to wszystko i wielka porażka. Nie chce mi odpalać tak jak na starym gaźniku, a jak odpali to tak jak by w ogóle mocy nie było (no może jak rozkręce do 4tys obr to jest trochę lepiej). Próbowałem regulowac ten gaźnik, ale bezskutecznie...Cholerka, jestem informatykiem a nie mechanikiem i w sumie to sie g... znam na tym. Moje pytanie brzmi: Czy ktoś może mi pomóc w jakikolwiek sposób (osobiście, albo dać namiar na jakąs osobę) w regulacji tego gaźnika i zapłonu tak żebym w poniedziałek jak odbiorę prawko mógł sobie bez stresu wyjechać na miasto? Z góry dzięki !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.