Kemuel Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Witamzamówiłem zestaw naprawczy do kranika podciśnieniowego a wcześniej rozebrałem swój i pewnie będęmiał problem ze złożeniem w odpowiedniej kolejności - mam książkę serwisowąale w niej nic nie ma mowy o kraniku tzn brak rysunków lub schematów jak np do gaźników - szukałem trochę w forumowej wyszukiwarce i nic nie znalazłem.Może wy wiecie i podacie mi linki z jakimiś schematami na rysunkach lub zdjęcia co po kolei.Wim że to jest nic trudnego ale głównie chodzi mi o tę sprężynkę po której stronie ma być czy od strony dopływu powietrza z kolektora ssącego czy od strony dopływu paliwa?z góry dzięki za pomocpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 witam ponownienikt nie chce mi pomóc ??właśnie doszły części i nie wiem jak sobie z tym kranikiem poradzić oczywiście membrana uszczelki to wiadomo ale z której strony ta sprężynka??paliwo ma lecieć po dmuchnięciu powietrzem z rurki od gaźników czy po zassaniu powietrza z kranika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 jak nazwa wskazuje -kranik podciśnieniowy czyli ma się otworzyć po zassaniu. Sprężynka pod pokrywą i oczywiście sprawdzamy w położeniu ON lub RES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 dziękijakoś udało się złożyćdziała nawet poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.