Puzel Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Pewnie maz aparat zapłonowy z mechaniczą regulacją. Ustawia się w nim jedynie przerwe na stykach. O ile sie nie myle to powinna mieć 0,4-0,5. A iglice na przepustnicach ustaw na ten sam poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crovaxus Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 iglice ustawione na 2 od gory. zaplon rowniez ustawiony. motocykl chodzi jak ta lala i trzyma zadziwiajaco niskie obroty..problemem byla zla regulacja gaznikow.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 iglice ustawione na 2 od gory. zaplon rowniez ustawiony. motocykl chodzi jak ta lala i trzyma zadziwiajaco niskie obroty..problemem byla zla regulacja gaznikow..Ustaw odpowiednia szczeline na przerywaczu jak w/w i sprawdz ja w obu polozenia walu czy jest taka sama. Zdarzaja sie krzywe walki rozrzadu (albo sie krzywia przy zakladaniu za pomoca mlotka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crovaxus Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Szczelina jest jednakowa wiec walek nie jest skrzywiony..a uzywalem gumowego mlotka wiec napewno nie jest skrzywiony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DnieprRider Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Cześć,Mam raczej pokrewny problem w dnieprze więc nie będe zaczynał nowego tematu. Otóż, na wolnych obrotach lewy gar przerywa, na średnich trochę lepiej pracuje ale gubi zapłony, a na wysokich obrotach oba już chodzą równo. Lewy gaźnik kiepsko reaguje na regulacje składu mieszanki. Dysze gaźnika przeczyszczone, paliwo dochodzi. Powiekszę dzisiaj luzy na zaworach, bo ustawiłem za małe ostatnio (z myślą o tym, że i tak luz tam się powiększa ustawiłem tak żeby laski się kręciły ale luz był niewyczuwalny). Przyjżę się jeszcze aparatowi zapłonowemu, bo znalazłem w wyszukiwarce jakiś stary temat, w którym pisał ktoś o przepuszczaniu oleju, do aparatu przez zimeringi wałka rozrządu. Jakby ktoś miał takie objawy kiedyś to prosił bym o podzielenie się doświadczeniami. :icon_twisted: PozdroPiotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Szczelina jest jednakowa wiec walek nie jest skrzywiony..a uzywalem gumowego mlotka wiec napewno nie jest skrzywiony :buttrock:Moze sprobuj podmienic kondensator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.