Skocz do zawartości

Ogar 205


trootylo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zgodze się że Ogar 2000 jest awaryjny, ja zrobiłem na nim prawie 5000 tys i przez ten czas miałem 2 awarie w trasie

- urwanie podkładki młoteczka od przerywacza - i była to moja wina bo nie nasmarowałem tej poduszeczk

- brak świateł krótkich - miałem zwarcie w przełączniku świateł, wystarczyło kupić nowy za 25 zł i przełożyć

Robiłem kilka tras rzędu 100 - 300 km i dawał rade, miałem go tez upakowanego, z namiotem i innymi gratami. Sprzęt moim zdaniem pierwsza klasa. Ale oczywiście miał porządny remont przed tym jak zacząłem nim śmigać.

Fotki są tutaj :

http://bikepics.com/members/anarch/88ogar200/

 

Co do Ogara 205 - silnik ten sam co w Kadecie - czyli niezbyt szybki, tylko 2 biegi, ale za to prawie nie do zarżnięcia, widziałem remont silnika robiony na piachu i motocykl dalej jeździł.

 

Ogary moim zdaniem to bardzo udane konstrukcje, wygląda i prowadzi się jak troche pomniejszony dorosły motocykl, i wygląd mi się bardzo podoba. Co do kwesti praktycznych - brak światła stopu i kierunków często powoduje zagrożenia życia :P Ale do tego się idzie przyzwyczaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...