Zbicniev Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) Jest dużo wątków o zakładaniu kół SM do różnych enduro, ale nie widziałem, żeby ktoś robił odwrotnie. Chcę zamienić swój sprzęt na enduro, ale sporo jeżdżę po mieście, więc na pewno będę chciał mieć też opcję supermoto. No i tu pytanie jak lepiej zrobić, zakładając, że kupiłbym DRZ: - kupić enduro i dokupić koła SM- kupić SM i kupić koła od enduro? Za kupieniem SM przemawia to (chcę używany), że łatwiej znaleźć świeży egzemplarz, słyszałem też, że przednie zawieszenie w DRZ SM jest lepsze niż w DRZ enduro. Zastanawiam się tylko, czy SM z terenowymi kołami bedzie sobie dobrze radzić w terenie.. Ma ktoś takie doświadczenia? Z. Edytowane 18 Lipca 2008 przez Zbicniev Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam! Temat o przerabianiu seryjnej DR-Z 400 SM jest bardziej klopotliwe niz na odwrot. Po pierwsze zeby zrobic z wersji S badz E supermoto wystarczy znalezc uzywane kola dedykowane pod ten model i zalozyc, i to wszystko. Czasem trzeba dokupic dystanse na oski ale to nie klopot. potem tylko tarcza 320 mm, dystans i masz super zabawke. Aaale.. wersja E ma wieksze mozliwosci regulacji zawieszenia i mozna z przodu i z tylu ustawic napiecie wstepne sprezyny i tlumienie odbicia na bardziej twardo. Niestety wersja S ma o wiele mniejsze mozliwosci regulacji niz S i chocbys nie wiem na jak twardo ustawial zawieszenie to i tak bedzie za miekka, wiem bo mam S'ke na kolach SM. Ustawilem na jak najtwardsze i o ile tył jest ok to niestety przod buja przy wiekszych pochylach przy znacznych predkosciach. Przy mniejszych predkosciach tego sie nie czuje az tak. Mimo to mozna sie bardzo gleboko zlozyc, mi sie udalo zamknac bieznik i przytrzec podnozki. Sprawa sie komplikuje gdy z fabrycznego Supermoto DR-Z chcemy zrobic enduro. piasty, kola i oska powinny wejsc bez problemu bo czytalem na ebayu goscia ktory takie cos robil i GWARANTOWAŁ ze beda pasowac. Jedyny problem to wlasnie z hamulcami, najlepiej przykrecic z wersji SM - czyli 310 mm z przodu i 240 mm z tylu i mozna jezdzic hamujac najdelikatniej jak sie da... tyl to jeszcze nie strach ale z takim heblem z przodu to w terenie nie trudno o zablokowanie kola. Kolejna szkoła to wymiana przedniego zawieszenia z wersji E, montujesz kolo, tarcza z wersji enduro a zacisk jest taki sam jak w SM wiec nic wiecej do szczescia nie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gość Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gagarin Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Czy do DRZ 400 sm pasują jakieś teleskopy od RM albo RMZ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Przy zastosowaniu odpowiednich półek będziesz mógł zastosować zawias jaki Ci się będzie tylko podobało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gagarin Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dzięki za odpowiedz :) Jasne, ale chodzi mi o zastosowanie przy oryginalnych pułkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Jakby co mam zestaw kol SM do DRZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.