zagajnik Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam ponownie! Opona zmieniona. Przy odbiorze motoru nikt nie wspomniał o spokojnej jeździe przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów. Mimo tego, na początku, jeździłem spokojnie i delikatnie. 'Tych kilka' kilometrów już zrobiłem, opona 'rozjeżdżona', więc powróciłem do normalnego stylu jazdy. Obiecałem opisać wrażenia z jazdy(przypomnę, że nowa opona ma niższy profil).Tendencja do 'shimmy' nie występuję. Motor zyskał lekkość w wprowadzaniu w zakręt-przechylenie, mam wrażenie jakby motor gdzieś zgubił 50kg. Jednak, zmiejszył się komfort oraz, co ważniejsze i groźniejsze, zdecydownia zwiększyła się tendencja do prostowania podczas hamowania w zakręcie. Wniosek własny: gdyby był dostępny rozmiar zalecany przez producenta, chętnie bym taki zastosował. Jeżeli ktoś będzie w podobnej sytuacji, musi pamiętać, że niższa przednia opona zmienia geometrie motocykla i po zmianie to już jest inny motocykl, którym trzeba się od nowa nauczyć jeżdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Wiedz że nie tylko profil wpływa na prowadzenie. Moga być 2 opony o tym samym rozmiarze a będzie duża róznica. Kupiłem GSX600F "jajko" z wyjechanymi opnami Continental Conti Road Attack, tył zmieniłem na taką samą a niedawno przód bo był wyjechany do szmaty ale na przód mam teraz Bridgestone Battlax BT014 i powiem Ci że ta opona to porażka. W porównaniu do Road Attack prowadzi się wiele gorzej. Jedyna zaleta to pewne prowadzeni w zakręcie pod warunkiem że dobrze się złożę w łuk. Ta opona nie wybacza błedów, reaguje z opóźnieniem na manewry, niepewnie prowadzi się w nieznanych zakrętach i nire tłumi nierówności. W dodatku ma szeroki na 2.5cm chicken strips czyli krawędzie opony które nie sa wytarte a moto składam aż do ponózków kiedy tylko mogę. Conti prowadziła się wiele precyzyjniej, w zkarętach szła jak po sznurku nawet jesli niepewnie wszedłem w zakręt, dobrze tłumiła drobne nierówności i była miękka bardzo a BT014 jest twarda i na mokrym kiepsko się jadzie, Conti na mokrym leciała bez większej róznicy. Za kilka dni przechodze na Conti spowrotem bo BT014 mnie zawiodła. Battlax pójdzie na smietnik albo za parę groszy na ebay.co.uk i bedzie super Conti na przód. :icon_twisted: pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.