kostass Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) witam wszystkich ,parę słów odnośnie ochrony kufrów . Na początku poprzedniego sezonu miałem tą "przyjemność "położyć mojego MS :-( Prędkość nie za wielka ale moto sunęło dobre kilka metrów tak że iskry spod gmola leciały jak z kątówki . Pierwsza myśl jak szlifowałem za motocyklem : już po kufrze . I ku mojemu zdziwieniu kufer nawet nie ryśnięty :D Wszystko oparło się na gmolu ( mam tylko na przodzie ) który delikatnie się wykrzywił , złożone lusterko ( ale calutkie ) i przytarty rękaw . Fakt ,że asfalt równy bez dziur i nie było zwiedzania pobocza bo moto odbiło się od krawężnika i zostało na drodze. Mam nadzieję że więcej takich przygód nie będę miał ale z relingów na kufry się ostatecznie wyleczyłem bo jakoś nigdy mi się nie podobały .Ale mam do was inne pytanie : czy któryś z waszych rumaków ma z przodu takie metaliczne stuki przy wpadnięciu w dziurę bądź przejechaniu np. przez śpiącego policjanta ? Wkurza mnie to a nie mogę tego zlokalizować :-( Wydaje mi się tak jakby to szło spod baku albo gdzieś z górnych okolic lag . Ma ktoś jakiś pomysł ??? Tez mam takie stuki i tez trudno mi je zlokalizować . Po skasowaniu luzów na główce ramy przez jakis czas wydawało mi sie ze ucichły ale teraz znów je słysze .Co do ślizgu to gmol tez mi sie lekko skrzywił ale kufer dostał , moze dlatego że koleinabyla na 15 cm głeboka . Ale wymiana ozdobnej listewki załatwiła sprawe . Troche skra sie podtarła ale nie ma tragedii . Kostass a ta "niewidzialna wycieraczka " zdaje Ci egzamin ? bo czytałem gdzieś że na pleksi czy tam z tego co są wykonane szyby motocyklowe nie zdaje to egzaminu :-( Jak pojechałem z MS tam gdzie robią hydrofobizacje szyb samochodowych to też nie chcieli tego nałożyć . Jakiej firmy stosujesz i jakie efekty masz ? Co do "niewidzialnej wycieraczki " to mam dwie jedna kupiłem w POlsce . Jest w kształcie litery 'T" w rączce jest pojemnik z płynem a na górze nakłądka z filcem któym rozprowadza sie płyn po szybie . Druga kupiłem na Słowacji za 15 pln , ta pierwsza kosztowało coś koło 40 . Generalnie szału nie ma ale woda zdecydowaie łatwiej spływa szczególnie jak się jedzie w okolicach 100km/h . Bez tego jest zdecydowanie gorzej . Edytowane 4 Czerwca 2012 przez kostass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.zielin Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Ale mam do was inne pytanie : czy któryś z waszych rumaków ma z przodu takie metaliczne stuki przy wpadnięciu w dziurę bądź przejechaniu np. przez śpiącego policjanta ? Wkurza mnie to a nie mogę tego zlokalizować :-( Wydaje mi się tak jakby to szło spod baku albo gdzieś z górnych okolic lag . Ma ktoś jakiś pomysł ??? Witam, u mnie tez czasem pojawiaja sie takie stuki, ale nie zawsze, czasem jak lekko wpadne w dziure, albo tak jak piszesz, jak przejezdzam przez jakas przezszkode, ale jakos bardzo mnie to nie denerwuje takze, nie mysle nad tym za bardzo, a bo i mechanik ze mnie zaden, ale jesli dojdziesz co to jest, to daj znac, miejmy nadzieje, ze to nic powaznego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Pod koniec lipca w Rogowie na trasie Poznań-Bydgoszcz , odbędzie sie mini zlot miłosników Yamahy Wild/ROadstar , ale nie tylko . Bedzie tez grono posiadaczy MS 1300 . Zainteresowanych zapraszam na storne www.yamaha-roadstar .pl w zakładce forum , zloty 2012 jest temat IV zlot rogowo tam znajdziecie potrzebne informacje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duńczyk Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Co do "niewidzialnej wycieraczki " to mam dwie jedna kupiłem w POlsce . Jest w kształcie litery 'T" w rączce jest pojemnik z płynem a na górze nakłądka z filcem któym rozprowadza sie płyn po szybie . Druga kupiłem na Słowacji za 15 pln , ta pierwsza kosztowało coś koło 40 . Generalnie szału nie ma ale woda zdecydowaie łatwiej spływa szczególnie jak się jedzie w okolicach 100km/h . Bez tego jest zdecydowanie gorzej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duńczyk Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) witam na forum ! mam pytanko jak się powinno stosować -niewidzialną wycieraczkę- w moim przypadku niewiele pomogła, może coś zrobiłem źle a jazda w deszczu to horror ! i jeszcze jedno jak usunąć smugi na sakwach po buciorach ? ktoś łaził po moim vstarze na parkingu ! ile wchodzi paliwa do vstara 1300 bo słyszałem 3 wersje 17,18,19 która jest prawdziwa ? za podpowiedź dziękuje ! Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez yamaha2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 witam na forum ! mam pytanko jak się powinno stosować -niewidzialną wycieraczkę- w moim przypadku niewiele pomogła, może coś zrobiłem źle a jazda w deszczu to horror ! i jeszcze jedno jak usunąć smugi na sakwach po buciorach ? ktoś łaził po moim vstarze na parkingu ! ile wchodzi paliwa do vstara 1300 bo słyszałem 3 wersje 17,18,19 która jest prawdziwa ? za podpowiedź dziękuje ! 1. Specyfiki na szybe stopsuje sie zwykle tak , że nakłada sie je 2-krotnie i poleruje szybę . Jest tylko jedno ale , oryginalna szyba jest tak profilowana ze odpływ wody jest w centralnej szyby słaby i zeby był musze jechac minimum 100km/h2.uzyj czegoś tłustego do skóry bezbarwnego , ale jak zerwali ci farbę to tylko czarna do butów albo renowacja3.wg ksiazki bak ma 16l +3 l rezerwy czyli w sumie 19 l . Ja najwiecej co wlałem to było 17l z hakiem . Nie zaleca sie oprózniać zbiornika do 0 z uwagi na problemy z odpowietrzeniem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duńczyk Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 1. Specyfiki na szybe stopsuje sie zwykle tak , że nakłada sie je 2-krotnie i poleruje szybę . Jest tylko jedno ale , oryginalna szyba jest tak profilowana ze odpływ wody jest w centralnej szyby słaby i zeby był musze jechac minimum 100km/h2.uzyj czegoś tłustego do skóry bezbarwnego , ale jak zerwali ci farbę to tylko czarna do butów albo renowacja3.wg ksiazki bak ma 16l +3 l rezerwy czyli w sumie 19 l . Ja najwiecej co wlałem to było 17l z hakiem . Nie zaleca sie oprózniać zbiornika do 0 z uwagi na problemy z odpowietrzeniem . czy po nałożeniu wycieraczki polerujemy odrazu czy poczekać aż wyschnie , kto robi renowacje, mieszkam na śląsku okolice Będzina , wczoraj księgowy zapalił się po 303 km i wlałem 14 litrów , te smugi na sakwach smarowałem bezbarwną gliceryną kosmetyczną ale nadal widać , przetarcia są powierzchniowe tylko w jednym miejscu troche głębiej , dziękuje że szybko dałeś odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) czołempolerka na sucho, zresztą specyfiki których używałem szykbo się ulatniają (ostatnio próbowałem Rain-X)ale trzeba rozetrzeć oczywiście - to na mokro, inaczej się nie da ;)niezależnie od tego jakiego specyfika używałem, nie dało sie jechać w deszczu, a już niestety kompletna klapa była po deszczu, kiedy na drodze jest błoto, a z nieba nie pada woda, która może trochę ruszyć syf na szybiekiedyś jechałem na zachód po deszczu i jechałem na stojąco, żeby patrzeć nad szybą... :) słabo się podróżowało... :):) :)dlatego na oryginalnym stelażu sprawiłem sobie na początku sezonu nową szybę, krótszą, a dla komfortu w długich podróżach autostradowych kupiłem sobie deflektor dokręcany na górze szybyszybę zrobiłem z poliwęglanu i sprawuje się super, bo patrze nad nią. Niestety porysowałem ją przy którymś myciu i na koniec sezonu pewnie sprawie sobie nową (za jakieś dwie stówki....) Niestety poliwęglan jest elastyczny, odporny na uderzenia i kompletnie nieodporny na zarysowania np miękką szmatką, więc teraz szybę myję myjką ciśnieniową i się do niej nie dotykam... robale w trasie czyszczę b miękką mokrą szmatką, a ponieważ nie patrzę przez szybę, to smugi po takim czyszczeniu za bardzo mi nie przeszkadzają... (może bardziej sercu niż oku :)warto było kupić nową szybkę, bo jazda jest zdecydowanie lepsza, ale ponieważ mam taniego speca od poliwęglanów to jeszcze raz zrobię szybkę, bo niespecjalnie wygląda z tymi rysami - hm, właściwie to jest zmatowienie, a nie ryski.... udało mi się kiedyś zalać 17 z groszami - jak Kostass. Po zapaleniu rezerwy mogę nalać około 15 l, a ponieważ stanąłem kiedyś bez paliwa, to zapalenie żółtej lampki bezwzględnie mnie kieruje do dystrybutora :) przetarcia czyściłem jakimś czarnym specyfikiem do skóry - poszukam w chacie i może znajdę nazwę... kupione toto było do tapicerki samochodowej i meblowej. ładnie poprawiało wygląd skóry na kufrze... pozdro Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez Karo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Ja na rezerwie najwiecej przejchałem 32 mile i wtedy weszło ponad 17 l , więc teoretycznie paliwa była jeszcze na 20-30km ale lepeij nie sprawdzać .Yamaha2007 jak rezerwa zapala ci się po 300km to bardzo ładnie ci pali . Ja jak przejade do rezerwy 280km to jestem mega szczęscliwy , zwykle jest to około 240-250km .Niestety na razie chyba sie bede musiał rozastać z MS , nie wiem co będzie nastepnego ale nie wyklucozne ze ten model ale juz z ABS . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karo Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 O masz. A co takiego, jeśli można spytać, każe Ci zsiadać z maszyny....? :( Miałem nadzieję, że kiedyś kilka MS się spotka gdzieś w Polsce, bo to rzadko spotykana maszyna... Byłem wczoraj w Radzyminie - kilkaset moto i tylko jeden MS... W Częstochowie rok temu - 35 tys maszyn i udało mi sie w tym tłumie zobaczyć dwa i mój.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Karo , MS sprzedaję poniewaz musze odblokwac troche cashu na bussines , zreszta rok temu kupilismy drugie moto dla mojej zony wiec na czym bedzie na razie pomykac . A co MS to staja sie to co raz bardziej poszukiwane i docenione mootry . W ciągu roku na forum YDS , na którym tez cie widzilem , przybyło ich z 6 . Przyjedź na zlot YDS do Tuszyna pod Łodzia na poczatku wrzesnia to pewnie kilka spotkasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duńczyk Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Ja na rezerwie najwiecej przejchałem 32 mile i wtedy weszło ponad 17 l , więc teoretycznie paliwa była jeszcze na 20-30km ale lepeij nie sprawdzać .Yamaha2007 jak rezerwa zapala ci się po 300km to bardzo ładnie ci pali . Ja jak przejade do rezerwy 280km to jestem mega szczęscliwy , zwykle jest to około 240-250km .Niestety na razie chyba sie bede musiał rozastać z MS , nie wiem co będzie nastepnego ale nie wyklucozne ze ten model ale juz z ABS . cześć kostass , moje MS mam od czerwca w lipcu zaliczyłem Poznań , Ostrów Wlkp. Malbork i powrót do domu- Olesno- Jarocin 4,3 l 100km ale A1 Toruń- Swarorzyn ponad 5 l 100km. najlepsze zuźycie miałem wracajac na spokojnie z Ostrowa Wlkp. do domu i tu rewelacja 3,7 l 100km, natomiast wokół chałupy już 4,6 l 100km. to nie przechwałka , pilnie obliczam i notuje bo mam bzika na tym punkcie no i z kieszeni nie ubywa fest . Karo ma rację ja na Salve 2012 w Skalmierzycach spotkałem 2 MS do Malborka i z powrotem tylko 1 w Kępnie , co to za imprezka w TUSZYNIE i dokładnie kiedy ,jesli czas pozwoli chętnie pojade i jeszcze jedno chciałbym zmienić Yamaha2007 na inny , czy można i jak to zrobić bo na weselu w Poznaniu dostałem ciekawą ksywkę DUŃCZYK ,ponoć w kominiarce przypominam tego z Va bank ha,ha, ! Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez yamaha2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.zielin Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam, polecial ktos wiecej jak 170km/h MS, bo mnie tylko/az tyle udalo sie z mojej Gwiazdy wydusic? Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez g.zielin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostass Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Yamaha 2007 , ze zmiana nicka to chyba tylko administrator ci moze pomóc . Twoje spalanie jest rewelacyjne , ja dzis jechałe na trasie Kalisz -Łodź , nie gnałem bardzo tak do 110-130 i spalił mi 5,2 . Nigdy nie zszedł mi ponizej 4 wiec masz pole do zadowolenia . Moze jak jeszcze mi sie uda to spradze go jadac 90-100 . W Tuszynie jest zlot forum Yamaha Drag Star , ale z racji tego ze wiele osób przesiadło sie na inne maszyny to bardziej jest to forum towarzyskie niz jakiegos okreslonego modelu motocykla . Wejdz na forum YDS i poszukaj zakałdki w zlotach , Zlot Centralny tam bedziesz mial wszystkie inofrmacje .G.Zielin ja jechalem 185 z szybą i jeszcze mógłbym ją podkręcić . 170 to pare razy jechałem na autostradzie i to jeszcze z plecaczkiem . Sprawdź na początek świece , i filtr powietrza , a w drugiej kolejności zawory . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.zielin Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam, czy jest dostepna ksiazka serwisowa do 1300A w jezyku polskim, jesli tak, to gdzie szukac, kupic? Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez g.zielin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.