arekk Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 WitamCzy ktoś może wie co może byc przyczyną dziwnych odgłosów jakie dochodzą z przodu motocykla podczas jazdy a dokładnie podczas skręcania ale tylko w prawo i trochę podczas hamowania. Odgłosy przypominają szuranie metalu o metal. Jakieś łożysko???I jeszcze jedno pytanko, jak w tym motorze wymienić filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Czolem! Do filtra powietrza musisz zrzucic bak. Pod bakiem jest puszka filtra.Bak trzyma sie na 2 srubach - pod kanapa jedna i przy glowce ramy druga. Trzeba wypiac z kranika przewody paliwowe, lub wziac kogos, kto bak bedzie trzymal - ale to jest malo wygodne :]. Puszka filtra przykryta jest plastikowym deklem - na 3 lub 4 sruby. Po ich odkreceniu, pod pokrywa jest filtr. A odglosy... Mozesz miec totalnie zamordowane lozysko glowki ramy. Sprobuj na centralce podniesc przednie kolo w powietrze (niech ktos siadzie na kanapie pasazera to sie uniesie) i pokrec kierownica w lewo i prawo. Jesli poczujesz wyrazny "przeskok" przy przechodzeniu kierownicy przez pozycje "jazda na wprost" - lozysko jest do wymiany. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekk Opublikowano 3 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Dzięki, dzisiaj wszystko posprawdzam.A jeszcze jedno pytanko, jak smarowałem ostatnio łańcuch na centralce to obracając tylne koło też słyszałem szuranie , tarcie - czy to kwestia jakiegoś łożyska - czy takie odgłosy kwalifikują je do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Czolem! To mogl szurac albo lancuch po slizgu na wachaczu lub klocki hamulcowe po tylnej tarczy. Sprwdz czy masz tylne klocki i czy kolo lekko sie obraca - jesli nie, to mozesz miec brudne tloczki w tylnym zacisku, przez co sie nie cofaja do konca i klocki tra o tarcze. No i przyjrzyj sie ktoredy idzie lancuch - czesto na wahaczach sa gumowe oslony (slizgi), po ktorych lancuch sie slizga przy skrajnych polozeniach wahacza (max w dol, max w gore). I to tez moze emitowac halas :icon_question:. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.