A ja chcialem zwrócić uwage na jeszcze jeden problem gsx-f 600 , mianowicie chodzi mi o wrażliwosć motocykla na rozmiar ogumienia i ciśnienie w kołach. Sprawdzalem w kilku źródlach jakie gsx-f powinien mieć kapcie i wszystkie zgodnie podają że z tyłu 140/80 -17 a z przodu 120/80- 17 lub 110/80 - 17 i nie wiem które źrodlo jest prawdziwe. Ja mam zalozone 110/80. I w zeszły weekend było bardzo wietrznie, a ja z kolegami skoczyłem pod Grunwald. I mialem olbrzymie problemy z utrzymaniem prostego toru jazdy(w xj 900 diversjion nie bylo z tym żadnych problemów mimo bocznego wiatru), odwiedziłem wiec stacje benzynową i okazalo sie ze mam za male ciśnienie w przednim kole (2,0 bara) nie znałem wtedy odpowiedniego cisnienia dla motocylka wiec napompowalem tak jak koledzy od xj 900 2,5 bara (prawidłowa to chyba 2,25) . Nadwrażwiwosć na boczny wiatr nieznacznie sie poprawila a jedynym sposobem okazalo sie dociążenie przedniego koła wiec cala droge na grunwald jechalem leżac na baku i nie moge powiedzieć że to było wygodne. I na koniec jeszcze zadam podsumowywujace pytanie. Czy gsx-f (imbryk) jest nadwrażliwy na boczny wiatr , czy jest to wina zlego cisnienia lub niewłaściwego rozmiaru przedniej opony?