Skocz do zawartości

groobaz

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O groobaz

  • Urodziny 08/20/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki gsx 600f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ożarow Mazowiecki

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia groobaz

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zmieniłem cisnienie na zalecane przez producenta i problem znikl :biggrin: dzieki :icon_exclaim:
  2. A ja chcialem zwrócić uwage na jeszcze jeden problem gsx-f 600 , mianowicie chodzi mi o wrażliwosć motocykla na rozmiar ogumienia i ciśnienie w kołach. Sprawdzalem w kilku źródlach jakie gsx-f powinien mieć kapcie i wszystkie zgodnie podają że z tyłu 140/80 -17 a z przodu 120/80- 17 lub 110/80 - 17 i nie wiem które źrodlo jest prawdziwe. Ja mam zalozone 110/80. I w zeszły weekend było bardzo wietrznie, a ja z kolegami skoczyłem pod Grunwald. I mialem olbrzymie problemy z utrzymaniem prostego toru jazdy(w xj 900 diversjion nie bylo z tym żadnych problemów mimo bocznego wiatru), odwiedziłem wiec stacje benzynową i okazalo sie ze mam za male ciśnienie w przednim kole (2,0 bara) nie znałem wtedy odpowiedniego cisnienia dla motocylka wiec napompowalem tak jak koledzy od xj 900 2,5 bara (prawidłowa to chyba 2,25) . Nadwrażwiwosć na boczny wiatr nieznacznie sie poprawila a jedynym sposobem okazalo sie dociążenie przedniego koła wiec cala droge na grunwald jechalem leżac na baku i nie moge powiedzieć że to było wygodne. I na koniec jeszcze zadam podsumowywujace pytanie. Czy gsx-f (imbryk) jest nadwrażliwy na boczny wiatr , czy jest to wina zlego cisnienia lub niewłaściwego rozmiaru przedniej opony?
  3. Ja też jeżdze Kymco S9 świetny skuterek(i pieknie stoppie na nim wychodzi) ale za 3000 raczej takiego nie dotaniesz. Nie wiem skad sie bierze wasza wiedza na temat awaryjnosci tajwańskich maszyn(na tajwanie to kiepskie tylko podkoszulki robią :smile:) Kymco przez pare ładnych latek robiło silniczki dla Hondy a potem otworzyli wlasna linie produkcyjna ale że siła robocza na tajwanie tańsza to proponują niższe ceny (ale co tam polowy to nie interesuje bo nie jest to jakis "cool'owy" skuterek do pokazania sie w toważyatwie bo to jakiś tam tajwan a nie znany przez wszystkich z klasy peugeot, pisze tak bo dzis bylem na gieldzie żeby sprzedac S9 i podszedł jakiś chłopak z ojcem, spojrzał mówi: "ale fajny, ale zaraz to nie yamaha to jakis "kamiec" :) i poszedl) od konkurencji a jakosć niejednokrotnie wyższa oto przyklad --> http://www.skutery.net/default.asp?news=715 no a teraz przyznać sie kto przejechal wiecej jak 38 000 km bez wiekszych awarii?? :D ale wracajac do tematu to za 3000 moze kymco zx choć nie gwarantyje ze uda ci sie znalesć za tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...