
Martin_RK
Forumowicze-
Postów
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
motoryzacja, technika
-
Skąd
Będzin
Metody kontaktu
-
Telefon
606-101902
Osiągnięcia Martin_RK

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
zestaw napędowy
Martin_RK odpowiedział(a) na endurowiec temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Mam pytanie do Kolegów: jaka jest różnica w oznaczeniu zębatki PBR wzmocnionej i niewzmocnionej? Chodzi mi o symbole wybite na zębatce a nie na opakowaniu. na wzmocnionych zebatkach jest bity symbol PBR i nr katalogowy na standardzie nie ma ich znaczka, tylko ilosc zebow, wiekszosc zebatek sprowadzanych do Polski jest w wersji wzmocnionej bardzo malo standardowych zreszta cenowo niewielkia roznica -
zestaw napędowy
Martin_RK odpowiedział(a) na endurowiec temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
ja do siebie zakladam na tyl jak najwieksza i na przod tez w moim przypadku wychodzi to tylna 52 zeby przednia 15 (nominaly to 14 i 49z) dzieki temu dlugo zyja zebatki, no i mam zawsze w zapasie dodatkowo na przod 13 i 14 z tym ze 13 nie uzywam praktycznie wcale dlatego ze jest wtedy skrzynia bardzo krutka to jest dobre na tor wyczynowy ale nie do zabawy po lesie czy piasku -
zestaw napędowy
Martin_RK odpowiedział(a) na endurowiec temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
do ZX 6 lancuch EK najlepiej X-Ring zebatki PBR w wersji wzmocnionej to samo proponuje do motocykli enduro czy cross wykorzystywanych do bardzo ostrej zabawy, zebatki PBR i Reikon sa najbardziej wytrzymale na zuzycie z tym, ze za Reikona trzeba slono zaplacic -
zestaw napędowy
Martin_RK odpowiedział(a) na endurowiec temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
calkiem niezly lancuch wzmocniona plytka boczna wyglada bardzo solidnie i jak narazie niezle sie spisuje w motocyklach typu Enduro , tyle ze naprzyklad w porownaniu do DID jest bardziej masywny -
zestaw napędowy
Martin_RK odpowiedział(a) na endurowiec temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
do DR lepiej lancuch Okinoi i zebatki PBR -
Czy Twardy Aral nadaje się do teleskow w Yz 426F??
Martin_RK odpowiedział(a) na smoky temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Adam M. czytalem ze do modeli YZ, WR 4T leje sie tylko pelen syntetyk i reguluje sie twardosc zawieszenia poziomem lustra oleju, jakie ty masz z tym doswiadczenie, ja u siebie to sprawdzilem i zeczywiscie tak jest tylko nie wolno przesadzic bo mozna uszkodzic zawias za duza iloscia -
zestaw napędowy
Martin_RK odpowiedział(a) na endurowiec temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
najmocniejszy lancuch w modelu 520 O-Ring jest produkowany przez EK za 120 ogniw trzeba zaplacic 299zl, potwierdzone praktyka nastepny jest DID O-Ring za 120 ogniw 279zl tez bardzo dobry lancuch VAZ za 120 ogniw 199zl mamy to w sprzedazy ale opinie od zawodnikow sa marne odnosi sie to przede wszystkim do zebatek, ja bym bardziej proponowal te zestawy do motocykli turystycznych jak do sprzetu wyczynowego Okinoi O-Ring cena 160zl za 116ogniw calkiem niezly lancuch sprawdzony w enduro YBN w mniejszych motocyklach przy modelach 420, 428 sprawuje sie dobrze ceny smieszne 40zl za 140 ogniw za te modele bez oring zebatki wedlug mnie REIKON a nastepnie PBR jezeli chodzi o zuzycie i wytrzymalosc, tyle ze REIKON jest drogi a PBR do przelkniecia z cena i calkiem niezla jakosc jezeli chodzi o lancuchy bez O-Ring sa zakladane do motocykli wyczynowych gdzie zawodnikom zalezy na jak najmniejszych stratach mocy i malej masay , nie licza sie z czestymi wymianami i kosztami z tym zwiazanymi, te lancuchy napewno sie wiele szybciej zuzywaja szczegulnie w blocie czy piachu ale nie jest to istotne za sukcesy sie placi a to wynagradza dobra pozycja na mecie -
Kierownica z poprzeczką czy bez ??
Martin_RK odpowiedział(a) na TIJO temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
co powiecie na temat takiej kierownicy http://martinmotocykle.otomoto.pl/index.ph...show&id=M151242 ostatnio dostalismy to na stan moze ktos ma taka zalozona jak sie sprawuje , wyglada super ( ale to nie na tym zecz) producent oczywiscie zachwala ze super wytrzymala, jezdzi taka u kolegi na YZ narazie nic jej nie jest ale chce znac wasze opinie -
Jaki teren preferujecie?
Martin_RK odpowiedział(a) na SEBOOL temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
uwielbiam piach i hopy jezdze po pustyni Bledowskiej i Pogoria 3 i 4 w Dabrowie Gorniczej i okolice, oczywiscie nie gardze zadnym innym terenem, jak ktos jest z okolic to zapraszam do wspolnej zabawy -
Rodzina Yamaha WR 400+ opinie
Martin_RK odpowiedział(a) na Nitomen temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
normalne ze wydech sie grzeje, moj po przestawieniu rozrzadu doslownie jak tylko sie zatrzymalem na kilkanascie sekund potrafil sie zagotowac, teraz wymienilem cylinder i tlok na nowy i dalem sobie spokuj z kombinacjami, bynajmniej narazie :) taka moc mi starcza -
Rodzina Yamaha WR 400+ opinie
Martin_RK odpowiedział(a) na Nitomen temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
ja mam dwa gazniki , jeden orginal drugi mi przyslali ze stanow koledzy jakis tuningowy z modelu yz 426 zalozylem go jakis czas temu , sprzet zeczywiscie duzo mocniejszy na tym gazniku z tym ze iglice musialem opuscic troche bo na starych ustawieniach na zimnym silniku zionol ogniem z wydechu, teraz jest ok, z tym rozrzadem w zeszlym sezonie mialem tak ustawiony, silnik sie bardzo szybko wkreca w obroty ale tez sie bardzo grzeje wyglada to jakby paliwo bylo dopalane na kolektorze wydechowym, zmienilem to na fabryczne ustawienia z obawy zeby nie powypalac zaworow, zreszta wydaje mi sie ze i tak 400 maja tak duzo mocy ze zadko kto potrafi to wykorzystac do konca -
Kaski i gogle enduro/cross...
Martin_RK odpowiedział(a) na micza 125 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
ten kask jest ciekawy i cena przyzwoita jak na technologie wykonania http://www.motosprzet.pl/index.php?m=Main&...ment&id_ass=956 -
Rodzina Yamaha WR 400+ opinie
Martin_RK odpowiedział(a) na Nitomen temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
moj zbiornik ma niecale 8 litrow rocznik WR 99, dlatego sie zastanawiam czy ja nie mam YZ z homologacja zarejestrowane jako WR, zawieszenie mam Ohlinsa tylko ze kolo z tylu mam 18" a nie 19" , czy takie wersje byly robione WR, kleilem ten zbiornik kilka razy pekniecie jest od spodu ja sie troche poskacze to poci sie troche strach jezdzic zeby nie dostal samozaplonu -
Mitasow jest kilka rodzai i kazda opona ma inne zastosowanie i inny sklad mieszanki gumy, wiec jak kupisz twarda opone do jazdy w miekim terenie np. C-15 to ja latwo uszkodzic jezdzac po lesie i kamieniach, kostka nie wytrzyma tego ona ma za zadanie wgryzac sie w piach czy bloto Znowu miekka guma ze wzmocnionym barkiem bocznym ma natomias zapewnic max wytrzymalosci opony na kamieniach i dobra przyczepnosc, nie mozna nazekac na mitasa jezdza na nim zawodnicy i fabryka do nich dostosowuje swoje wyroby pod wzgledem konstrukcji i zastosowania samo to ze daja na ta opone 5 lat gwarancij o czyms swiadczy, jak bedziemy zakladac opony przeznaczone do innego terenu to czy bedzie to mitas czy inna firma to i tak ja zepsujemy, nie mowiac juz o tym ze mase poczatkujacych osob daje nieprawidlowe cisnienie najczesciej za wysokie i opona szybko sie zuzywa i ma zla przyczepnosc, podam link do opon crosowych sa tam opisy i tabela w jakim gruncie jaka opona ma zastosowanie cross http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1439bdcaab93171 wszystkie http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...1439bdcaab93171
-
Rodzina Yamaha WR 400+ opinie
Martin_RK odpowiedział(a) na Nitomen temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
zauwazylem ze WR400 ruznia sie zbiornikami paliwa, to znaczy moja ma wyzlobienie pod fotel do samego korka wlewu paliwa inne WR maja zakonczony fotel z 5cm wczesniej, od czego jest to zalezne, zadaje to pytanie poniewaz mam pekniety zbiornik od spodu i musze gdzies kupic taki najlepiej uzywany- a moze ktos ma na zbyciu