Skocz do zawartości

Rabo

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grudusk

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX1100G
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rabo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Akurat wiele rzadkich części i pierdułek znalazłem do tego motocykla, ale akurat co najważniejsze -filtra nie, a przecież HiFloFiltro, Motofiltro, WM itp. to nie japończycy ;P. Dziś kupiłem zestaw do czyszczenia i nawilżenia filtra i go wyczyściłem. Leży na razie i schnie, jutro założę. Co możesz powiedzieć o barwie świecy? Wygląda chyba ok? Filtr założony - wywaliłem na niego ponad pół butelki z olejem K&N. Motocykl przestał dławić się przy odpalaniu na zimnym jak i podczas jazdy na niższych obrotach. Albo problem tkwił w filtrze, albo może gdzieś ciągnął lewe powietrze? Czas pokaże.
  2. Z filtrem już chciałem spróbować, ale problem jest w braku takiego filtra na rynku, a bynajmniej ja nigdzie niestety nie znalazłem.
  3. Grizzli mógłbym Cię prosić o instrukcję do GSX1100G? Mam problemy z nowo nabytym motocyklem, ale nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji, tylko do wersji F. Gdybyś też mógł przeczytać mój nowy post odnośnie motocykla i poradzić trochę swoją obszerną wiedzą, to byłbym bardzo wdzięczny. 😉
  4. Witajcie Stałem się użytkownikiem Suzuki GSX1100G z 1991r. Mam kilka próśb do Was odnośnie tego motocykla. Po pierwsze, czy ktoś posiada instrukcję do tego modelu? W necie znalazłem jedynie GSX1100F, ale on nie ma kardana, ma inną ramę i gaźniki. Chciałbym się od Was dowiedzieć co warto po zakupie sprawdzić? I najważniejszy wątek. Mam problem z motocyklem na zimnym silniku: Motocykl na zimnym dławi się przy lekkim dodawaniu gazu (i jakby strzela w tłumik czasami), a podczas jazdy bez dobrego rozgrzania nie chce wejść na obroty i się dławi. Podejrzewam ubogą mieszankę. Moto pali na strzała, pracuje równo, jak się rozgrzeje to idzie jak dzik, ale dalej czuć przy obrotach 2,5-4tyś obrotów jakby go lekko dławiło. Już wstępnie bez ściągania gaźników sprawdzałem ich synchronizację - jest niemal idealna. Jest założony filtr K&N - może on jest winowajcą zbyt dużej ilości powietrza, czy może jednak jest wkładany fabrycznie? W załączniku przesyłam zdjęcie jednej ze świec. Proszę o pomoc i porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...