Skocz do zawartości

pawlyk

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia pawlyk

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Masz racje wedlug mnie. Tez tak zaczynam sadzic, po przemysleniu. Jezeli juz zmieniac, to na cos nowszego. Myslalem, o czyms takim od 2010 roku w gore, a juz w ogole, by bylo super, jak by mialo 3 gary, bo duzo pochlebnych opinii na ten temat czytalem. Podoba mi sie Triumph Street Triple ten nowy. Ale niestety poki co, nie na moja kieszen. Zostane chyba na razie przy Fajerku. Potem sie zastanowie, co dalej. Dzieki wszystkim jeszcze raz.
  2. Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Kurde, jakos nie moge sie zdecydowac. Z jednej strony intryguje mnie ta Svka, a z drugiej, cos mnie trzyma przy Hondzie. Obawiam sie caly czas, ze po przesiadce, po pewnym czasie zacznie mi jednak brakowac tej mocy. Wiem, wiem. Zachowuje sie jak baba, ale co poradze.😁 Najlepiej, jakbym mial i jeden i drugi, ale poki co, to nie za bardzo mnie na to stac. Moze moneta rzucic? W sumie, to do jazdy po miescie spokojnie wystarczy jakas 500-ka, ba- 250 wystarczy. Ja osobiscie po miescie poruszam sie rowerem. Eh... Trudny wybor. Naprawde mam dylemat hehe. Oby tylko takie czlowiek mial problemy.🙂
  3. Witam. Jestem nowy na tym forum, ale motocyklami jezdze od kilku lat. Obecnie posiadam Honde CBR 1000RR SC57, a wczesniej jezdzilem Suzuki Gs500, oraz CBR 600F4. Mam pewien dylemat i zwracam sie do was z prosba o pomoc w rozwiazaniu tegoz dylematu. Otoz mierze sie z zamiarem przesiadki na Suzuki SV650, w wersji z owiewkami. Dlaczego SV? Ponieważ duzo dobrego slyszalem o silnikach w ukladzie V, oraz tego, ze daja niesamowite wrazenia podczas jazdy (dzwięk, moment obrotowy, wibracje itd) Ogolnie podoba mi się SV. Chodzi mi o model na wtrysku. Dlaczego chce zrezygnowac z Hondy? Otoz jest ona za mocna, jak na moje potrzeby. Jezdze nia stosunkowo rzadko i glownie robie nia jakies blizsze, lub dalsze wypady poza miasto( 30km+) Po miescie raczej nia nie jezdze, ze wzgledu, iz wedlug mnie, ten motocykl kompletnie sie do tego nie nadaje. Posiada zbyt duzo mocy (150 koni na hamowni), przez co praktycznie jezdze tylko na 1-szym i 2-im biegu. Trojki nawet nie ma gdzie wrzucac. Jezdzac od swiatel do swiatel i przeciskajac sie miedzy samochodami, duzo pali (ok. 8l/100km) W ogole to jest malo zwrotna. Dla mnie, kompletnie sie do miejskiej dzungli nie nadaje. Mam pytanie glownie do zaawansowanych uzytkownikow. Jak SV sprawuje sie, podczas jazdy trasa? Nie brakuje mocy? Nie mowie o jezdzie autostrada, ale takimi zwyklymi drogami. Czy po przesiadce z litra, bardzo odczuje roznice w tej mocy? Chodzi mi o predkosci, tak do 150km\h. Jestem swiadomy, ze nie ma co porownywac 150 konnej maszyny, do maszyny, ktora ma tych koni o polowe mniej, ale podobno V-ki dobrze idą od dolu i w ogole sa zadziorne itd. Nie zalezy mi na predkosciach 200+. Wole raczej jakies boczne, krete drogi i delektowanie sie jazda, niz prucie prosta ile fabryka dala. Boje sie natomiast, ze kupie SV-ke, pojezdze miesiac-dwa i mi sie znudzi i bedzie brakowac mocy. Co o tym sadzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...