Skocz do zawartości

ChrisBell

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdynia

Osiągnięcia ChrisBell

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witajcie Mam dość duży problem zakupiłem w tym sezonie 2 kaski HJC IS MAX II dla siebie i dla żony. Podczas drugiej jazdy zaczęło padać i okazało się, że mój kask jest nieszczelny. Tzn puszcza wodę przy uszczelce nad szyba co powoduje że krople wody lecą mi do oczu podczas jazdy. W domu zrobiłem jeszcze jeden test żeby się upewnić i się potwierdziło. Mój przecieka, żony nie. Wyslalem kask do sprzedawcy czyli firmy Defender z Krakowa, a oni do producenta, który UWAGA stwierdził że nie kwalifikuje się to na gwarancje ponieważ kaski nie maja zapisane nigdzie że są wodoszczelne... to ze mną jest coś nie tak że uważam że jednak takie coś nie powonno mieć miejsca czy z nimi? Proszę was o poradę. Co mogę teraz zrobic. Oczywiście odwołałem się od decyzji pismem gdzie napisałem ze taki kask powoduje zagrożenie i nie powinno mieć to miejsca. Kask miał dosłownie 5 dni jak go odesłałem... czy jeżeli będą trzymać się swojej wersji to moge powołać się na rękojmię do sklepu i go im oddać jako towar niezgodny z umową? W końcu jeden kask przecieka a drugi nie. Proszę pomóżcie bo nie mam już kasy na kolejny kask... pozdrawiam i LWG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...