Skocz do zawartości

Mann88

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha dt 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mann88

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam przymierzam się do zakupu drugiego motocykla budżet 6000. Myślałem nad jakimś crossem, tylko teraz nie wiem czy kupić 125 2t (niby fajne, ale duże spalanie + częste naprawy), 250 2t (mniejsze spalanie niż 125, mniej awaryjny) i 250 4t który ma spalanie bardzo małe, lecz remonty są kolosalnie drogie i tak jak z 2t dałbym radę sam, to już w 4t niekoniecznie. Teraz zwracam się do tych którzy mieli styczność z tymi motorkami, jak to wygląda w praktyce, jakie jest spalanie takiej 125 2t i 250 2t i jak wyglądają remonty porównując te powyższe 3 motocykle. Wiem że najlepiej pasowałoby tu enduro, lecz nie zamierzam wydawać 7/8 tyś na exc lub jeździć softem, a crossów na przykładowym olx jest dużo. I jeszcze dodam że motor służyłby mi do jazdy głównie jakiś las/żwirownia, jak na razie jestem początkujący więc raczej bym ich tak szybko nie zajeździł.
  2. Nie chcę aby gaźnik wystawał z boku silnika tylko chcę przedłużyć króciec i gaźnik będzie bardziej z tyłu
  3. Witam chciałbym przedłużyć króciec gaźnika, a mianowicie chodzi mi o przecięciu go w połowie i pomiędzy tym daniu jakiejś gumowej przedłużki złączonej na opaski stalowe i teraz moje pytanie czy to by zdało egzamin? w sensie w środku króćca byłby próg (bo guma założona na króciec), czy to nie przeszkadzało by w dostarczeniu mieszanki do cylindra?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...