Skocz do zawartości

Karolaga1

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    kołobrzeg

Osiągnięcia Karolaga1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam GSX 1100 z 81, 4 zawory na cyl. Myślę ze powinno być tak : 1 wał korbowy w pozycji litery "T" na aparacie zapłonowym 2 wałek rozrządu (ssący) oznaczenia na nim 3, IN 3 wałek rozrządu (wydechowy) oznaczenia 2,1,EX 4 winno być tak wał korbowy ustawić tak by zgrał sie z oznaczeniem "T" (aparat zapłonowy) i zablokować , łańcuszek cały czas ma być napięty, przełożyć wałki rozrządu i ustawić tak by, oznaczenie 3 na wałku zaw. ssącym odliczyć 20 nitów na łancuszku i ustawić oznaczenie 2 na wałku wydechowym. Doszedłem do wniosku ze ma być tak wał korbowy oznaczenie T, wałek rozrządu ssący oznaczenie 3 odliczam 20 bolcy na łańcuszku i ustawiam wałek rozrządu wydechowy na oznaczeniu 2 i skręcam, czy dobrze rozumuję ???
  2. Witam Jak należy prawidłowo ustawić łańcuch rozrządu w suzuki gsx 1100 posiadam serwisówkę, lecz nie dokońca potrafię doczytać, w jakim punkcie powinien się znajdować cylinder 1-4 bo wyczytałem ze w najniższym martwym punkcie, ale jak sprawdzić czy tłok znajduje sie w dolnym martwym punkcie czy wystarczy, obniżyć tłok w cylindrze, czy są jakies inne oznaczenia, po angielsku napisane jest ze w punkcie "T" czy moze T oznacza cos innego. natomiast wiem ze miedzy punktami EX-IN na zębatkach wałków rozrządu miedzy oznaczeniami ma byc 20 nitów łancuszka. Ale w jakiej pozycji ma byc wał ???
  3. Nie wiem jaki jest przyspieszacz zapłonu w ifie ja w Junaku stosuje drut od struny od gitary po zdjęciu oplotu.
  4. Witam Mam junak od 1993 roku i takiego sezonu z....go jeszcze nie miałem Mój jan dostał w tym roku nowy akumulator 10 ah, nowe paltyny (Bossa), dwa lata temu nowa tuleja w cylinder a zarazem i nowy tłok, wał po regeneracji, 1. odpala prawidłowo na pierwszego kopa 2. przyspiesz na pierwszym biegu tak do połowy rolgazu na innych biegach tak samo mniej wiecej do połowy rolgazu. potem zaczynają sie problemy, i by miał nadal moc i musze otworzyć ssanie na maxa wówczas idzie mniej wiecej ok, ale silnik ma wysoką temperature. 3 zachowuje sie tak jak by był bardzo słaby nie ma kopa. Zaradzcie coś
  5. chciałbym zapytać ile palą wasze maszyny (ruski) w codziennym użytkowaniu, Troche z innej beczki . Sam posiadam Junaka juz 13 latek z nim jestem i powiem ze jest bezawaryjny. Przjechałem nim sporo km i jakiekolwiek awarie które miały miejsce na trasie potrafie zrobic samemu (wszystkie narzedzia jadą ze mną ). Oleju nie wydmuchuje ale zastosowałem własny patent. Zrobiłem szlif cylindra i wału. Prądnica od malucha. Za kupnem tego typu motocylka w moim przypadku przemawia to ze są to maszyny które jest w satnie naprwić, wyremontować kazdy sam , (no oczywiscie oprócz specjalnych zabiegów typu szlif) są proste w konstrukcji,i nie są naszpikowane elektroniką z którą raczej nie ma co walczyc na trasie. Pozdrawiam
  6. A co myslicie o firmie z sokółki ??????
  7. Moze npiszcie od kogo (firmy sprowadzające motocykle ze wschodu) warto kupić taki motocykl
  8. Zamierzam kupić K-750, wszyscy którzy posiadają własnie ten motocykl napiszcie o jego wadach, zaletach najlepiej by były to wasze spostrzeżenia na ten motocykl (praktyczne). Interesuje mnie gedzie taki motocykl moge za rozsądną cene kupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...