Skocz do zawartości

R1RN01Opole

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole

Osiągnięcia R1RN01Opole

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czy stacyjka jest podpięta czy nie to i tak nie dochodzi żadne zasilanie do stacyjki.Po wpieciu +12v w instalacje stacyjka działa poprawnie tak jak i cała reszta.
  2. R1 RN01 2000 rok Postaram się opisać problem w skrócie.... 1.Przyszedł czas na 1 odpalenie po zimie,włożyłem praktycznie nowe aku przekręcam stacyjkę i zero reakcji na wskaznikach(żadnych dzwięków przekaznika czy pompy). 2.Sprawdzone bezpieczniki,podmieniony acu na inny,podmieniony przekaznik rozrusznika,wyczyszczone kostki,styki,itp. 3.Brak napięcia na: -bezpiecznikach -stacyjce -przekaznikach Bez znaczenia położenie kluczyka 4.Odłączyłem przekaznik rozrusznika,dałem plus bezpośrednio na instalacje(łączenie czerwonych kabli w wiązce w okolicach siedziska).Wszystko wróciło do normy,stacyjka działa,zegary działają,wszystkie kontrolki,światła,itd.Napięcie wróciło na stacyjkę bezpieczniki,przekazniki,itd.,rozrusznik na krótko klemą o acu,normalnie odpala i działa,gaszenie/odcięcie również z przycisku działa normalnie. 5.Z przekaznika wychodzą 4 przewody na 2 mam napiecie 14v,jeden idzie do licznika,a drugi do czujnika oleju od dołu(brak połączeń z innymi przewodami po drodze),zostaje brązowy i czarny(w mojej ocenie masa czarna i brązowy sygnał) Chciałbym uniknąć robienia "obejść".Odstawiałem to wszystko działało normalnie,tylko wyciągnięcie acu i stał w garażu. Z góry dziękuje za pomoc po już od jakiegoś czasu siedzę z manualem i miernikiem w garażu bez nowych efektów. Z góry wielkie dzięki za ratunek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...