Skocz do zawartości

Voltiure

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB600, Husa lub KTM
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolnośląskie

Osiągnięcia Voltiure

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ok rozumiem 😛 No nic i tak nie celowałem wyżej niż rynek wtórny, budzet mi na to nie pozwala 😛 Dzięki Natka za chęć odpowiadania i kopania sie z takim newbe jak ja :p. Podczas wyboru i kupna wezme sobie wszystkie Twoje uwagi, które mi przedstawiłaś i mam nadzieje ze na coś się zdecyduje 😛 Dzieki za wszystko i szerokiej drogi! (chociaż w offroad'dzie chyba im węższa tym ciekawsza) Trzymaj sie 😉
  2. Chwile.bo w sumie tak można nazwać 5 dni srednio po 3h jazdy. Wiec to chyba doswiadczeniem nazwać nie można. No właśnie kreciłem ale to nie była pełnowymiarowa 125. Rozwiń sformułowanie najlepsze efekty. Czyli ta jedna determinujaca różnica miedzy 2t a 4t to oddawanie mocy? Tak ogolnikowo mówiąc. O lusterka swiatla itp się nie boj. Bo pewnie tak bede jeździł tylko z przednią lampa a fo do wagi to o ile dobrze mi sie wydaje to waga miedzy crossem a enduro to jakies 5 kg? Mie jest to chyba jakaś diametralna różnica? Co do twardości czy enduro nie bedzie za miekkie na tor i cxy cross nie będzie za twardy do wydziwiania w lesie i na różnego rodzaju technicznych odcinkach z podjazdami typu trial bo chyba inaczej tego nie nazwe. Najwiecej pewnie będzie lasów, piaskowni, polniaków itp. Sporadyczne jazdy na torach ale jak sie to spodoba to może i częściej. W sumie jaki sprzęt na początek proponujesz?
  3. Skad decyzja? W sumie to z powietrza :p. MMoze dlatego że ta 125 która jeździłem chwilę tak mi zoobrazowała poglad na 125 w sumie jeździłem też chwile 250 4t znajomego i tak jakby tam mintej mocy troche brakowało dlatrgo pomysł 250 2t by miec zawsze koc w zapasie? Czyli rozumiem za 4t przenosi moc rownomiernie? Może też decyzja o 250 2t bo eksploatacja tańsza. Z awaryjności nie wiem jak jest. No i gotowanie sie silnika. Cxy to nie prawda że 2t nie dymi w terenie gdzie 4t już zaczynaja dymne pokazy? Czyli uwazasz ze nie ogarnę takiego modelu? A co z zastosowaniem enduro na torze mx? Da to rade? A co do jazdy enduro to zastanawiam sie nad jazda typu tu wyskoczy, tam wjedzie, tu zjedzie i wiekszosc po coś w stylu schodkowym terenie? Cross sie odnajdzie w takiej jeździe? Bo widziałem też pare filmików gdzie z endurowcami jechał crossowiec rabiac to co oni. Bo wiadomo ze jakoś tam wychodzi taniej cenowo przez brak homologacji itp.
  4. Sorrry za zwłokę w odpowiedzi. Co do 250-300 2t mowisz ze musza być kręcone. Jak to wychodzi z oodawaniem mocy? I domyslam sie że z dolnego zakresu moze nie być znyt ciekawie tak? Moje doswiadczenie jest mizerne. Mianowicie chinol 125cm 4t. Za duzo tez na nim nie pojeździłem bo po 1 nie był mój a po drugie czesto sie psuł. Wiec moje doswiadczenie sprowadza sie do podjazdów krótkich odcinkach górkowych itp. Natrafilem na tor enduro ze schodkami belkami kamieniami i oponami i w sumie to tyle. Wieksze doswiadczenie mam na szosie bo tam jezdze już jakies 6 lat. Coś o mnie :p? Mężczyzna jeszcze z dwójka z przodu. Na oko 170 cm wzrostu. W skrócie moje doswiadczenie jest zerowe jeżeli chodzi o offroad. Po pierwszej przesiadce nie moglem sie przełamać bo wszystko to o czym byłem ostrzegany na szosie tutaj to zwyczajna normalka xD. To co byście proponowali? Wiem ze na pewno wiekszy uzytek bedzie na offroad'zie bo z torem to mie wiem jak będzie wypadało ale nie chciałbym też tak że jadac na tor skaczac po hopach przy którymś razie będę modlił sie o tylny wahacz. Jakieś sugestie bardziej zaprawieni w bojach koledzy? 😉
  5. Witam, Domyślam się ze była pewnie masa takich tematów ale w żadnym z nich nie potrafię znaleźć satysfakcjonujacej mnie odpowiedzi wiec piszę tutaj :). Odwieczne pytanie. Cross czy Enduro. Sam do końca nie wiem jk będę jeździł więc piszę tutaj w postaci porady. Rozpisze to może tak. Znam bardzo ogilnikowe różnice pomiędzy tymi dwoma typami. Czyli zawieszenie przód tył, skrzynia biegów o światłach i rejestracji wspominać nie będę. Tutaj pada kolejne pytanie. Czy crossem jestem w stanie jeździć enduro i odwrotnie? Wiem że pewnie nie będę czesto jeździł na tor. Predzej jakieś polne drogi podjazdy itp. Co do motocykla to jestem zdecydowany na 250/300 2t. Jest ktoś minto w stanie jakoś ładnie opisać? Wirm ze może trochę chaotycznie napisane ale mam nadzieje, że myśl zawarłem ;). Z góry dziekuje za chęć pomocy. Tą zrealizowaną jak i tą nie 😄
×
×
  • Dodaj nową pozycję...