Skocz do zawartości

fullje

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia fullje

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Kable wyglądają okej, nie są przerwane czy coś.
  2. Cześć, witam wszystkich forumowiczów moim pierwszym postem. Wracając do tematu. Posiadam Ducati MONSTER 750 (z 2000 roku). Dzisiaj jadąc do rodziców na autostradzie zaczęło mi brakować mocy. Zatrzymałem się, wyłączyłem i włączyłem silnik (bo z komputerami tak działa) i już normalnie przyspieszał. Chwilę później znów się to wydarzyło i znów zrobiłem to samo. Ta sytuacja pojawiła się jeszcze 3 razy na całej trasie. Przy przedostatnim razie gdy zabrakło mi mocy to się zatrzymałem i dodając lekko gazu słyszałem różnicę i czułem jakby działał tylko jeden cylinder - wolno wchodził na wyższe obroty, jakby stopniowo. Odłączyłem fajkę od dolnego cylindra uruchomiłem silnik i efekt był ten sam czyli brak mocy. Podłączyłem fajkę i odpalił normalnie, by znów za 20 km wyłączyć jeden cylinder. Jutro jadę kupić nowe świece, jednak aktualne nie wyglądają źle (obrazek). Czy macie jeszcze jakieś pomysły co by mogło powodować w/w problemy? Mam 38k przebiegu i chciałem na 40k (pewnie pod koniec sezonu) oddać na przegląd i wymianę elementów zgodnie z instrukcją. Jak już podacie mi ewentualne pomysły co by się mogło podziać złego tutaj, podajcie mi kwoty przybliżone ;D Nie chciałbym dostać zawału u mechanika ;D Pozdrawiam 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...