Jump to content

Jakub07896

Forumowicze
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Jakub07896

  • Rank
    CZYTACZ - zupełny świeżak

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Podlaskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Można sobie na zawody pojechać np na cwiartke, na autostradzie cwaniaczków w sportowych brykach denerwować. Taki troche slepper.
  2. Ale zobacz na koniec wykresu przed zabiegiem, dziwny spadek mocy do 80koni jak się nie mylę.cos tam o tym czytałem, że silnik jest podatny, i wytrzymały, pozatym taki przyrost mocy po wymianie wydechu, filtra powietrza i mapy do sporo, zazwyczaj jest to maks 10% w najlepszym wypadku. Myślę że specialnie obniżono moc końcowa żeby w normach eu się mieściło. Podobna konstrukcjia jak h2r, a tam 310 koni jest. Granica niemiecka blisko
  3. Znalazłem coś bardzo interesującego na temat h2sx Jeśli w Polsce dostępne, lub do sprowadzenia, bo to jakaś firma to ja p*******
  4. Z kąd ty wyczytałes że 10tys? Na moto mam około 13 krotnosc twojej kwoty Na serie oro troszkę mi braknie, ale zacna maszyna.
  5. Bo powiesz mi że tak nie jest coraz lżejsze kaski, już nawet harley davidson robi tak motocykle żeby wibracji nie przenosiły,i starzy użytkownicy mówią że to już nie harley.kazdy ma swoje zdanie, opinie. Ja poprostu nie jestem francuskim pieskiem Czytaj do końca kolego ja pisałem o tym że jak ktm będzie dalej tak robił to zrobi się z niego szara jednostka, jak na razie jest spoko.
  6. Katana jest dosyć słaba, mt10 kolega dałmi na 2 dni coś jej brakowało, pozatym szukam czegoś na dłuższe trasy ale też do pośmigania.lochy? Raczej nie np. bmw k1600gt to dopiero locha,,, uczyłem" się jeździć na starych japoncach gdzie nie było nic a waga ponad 200 spokojnie Szkoda że w niemieckim ja to rosyjski i angielski. Koszta utrzymania nie grają roli, poprostu chcem kupić tak aby być zadowolonym, a nie na cebulę bo taniej. Dla mnie te nowe nakedy są bezpułciowe naprzykład, mam kolege który kupił z1000 najnowszej generacji, szybko go się pozbył. Nie szukam motocykla dla pudelków którym wibracje przeszkadzają,kask to najlepiej aby 200 gram ważył,sam mam kask który waży 1750gram I mi nie wadzi szyja nie boli itp. Szukam moto z jajem w którym jak dam gazu to trzymam się tylko kierownicy bo nogi latają. a jak hamuje klejnoty tłuką się o bak. Ale chcem coś wygodniejszego od sporta. Jeszcze tu dodam teraz wszystko kastrują na początku super duke miał być bez kompromisu itp. I tak było, ale potem zmniejszono v-maxa, obniżono konie, dodano wagi i jak tak dalej puzniej to z duka zrobią kolejną zwykłą szarą jednostke w przedziale tych niby normalnych litrowych nakedów. Wiem że prawie 3 paki na nakedzie to bezsens ale czemu to usunęli mogło zostać to jako ciekawostka, czym ktm mógł by się pochwalić. Teraz jedynym ponad przeciętnym nakedem jest aprilla 270km na godzinę, I co zaskakujące niby ma mniej koni,nm I chyba jest cięższa i tak ma minimalnie ale i tak lepsze osiągi od ktma
  7. Witam, od dłuższego czasu rozmyslałem nad przesiadką ze sporta na coś wygodniejszego, ale bez utraty frajdy z zap**. Wkońcu pozbieralem się do kupy i odłożyłem mamonę dosyć sporo, ponieważ chcem moto z salonu. I napatoczyło mi się kilka modeli. Kawasaki zzr1400, kawasaki h2sx, ktm1290gt, yamaha frj1300,aprilla tuono 1100 factory. Może ktoś posiada/posiadał i mogłyby podzielić się opiniami, podatnoscią na usterki,itp. Ps.sorki za jakiekolwiek błędy ortograficzne i interpunkcyjne, ale mam ważny projekt do skończenia i pisze jak palce idą,wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam.
×
×
  • Create New...