Skocz do zawartości

piotreeek

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia piotreeek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Z tego co mi się udało do tej pory ustalić, to WK interesuje jedynie papier z SKP. A to co jest potrzebne dla SKP, to już zależy od samej stacji. Jedna nie chce się w ogóle tykać, inna wymaga rzeczoznawcy. Z kolei rzeczoznawca może chcieć hamowni. Tak czy inaczej sprawa na tą chwilę wydaje się wykonalna, choć może w sumie trochę kosztować. No ale zobaczymy co z tego ostatecznie wyjdzie 😀
  2. Witam, Taka sytuacja: Jest motocykl zarejestrowany w Polsce, kiedyś sprowadzony z zagranicy jako zablokowany (78kW). Moc zapewne spisana przy pierwszym przeglądzie z papierów zagranicznych. Ktoś w międzyczasie go odblokował, a w dowodzie została mniejsza moc. Żeby w papierach był porządek, fajnie gdyby na dowodzie pojawiła się moc odblokowanego. Czy ktoś to może kiedyś przerabiał? Co dokładnie trzeba zrobić? Hamownia, rzeczoznawca, OSKP? Nie potrzebuję odpowiedzi w stylu "daj sobie spokój" albo "na co ci To". Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...