Skocz do zawartości

Nowicjusz 35

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Nowicjusz 35

  • Urodziny 05/25/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Nowicjusz 35

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem przekaźniki, znalazłem nawet zapasowy.... Oba pracują prawidłowo na obwodzie ze switch od sprzęgła sprawdzony przekaźnik. Przy badaniu napięcia między fazowego wypinamy z Regla wtyczkę ? Czy mierzymy z podpięta.
  2. Sprawdzę dzisiaj po południu przekaźnik, jeśli chodzi o wymianę regulatora napięcia był on wymieniany już kiedyś u elektryka z tego co pamiętam.... ale nie znaczy, że nie jest uszkodzony. Myślałem nad sprawdzeniem ładowania krok po kroku w twoim temacie opisany tj: Pomiar rezystancji oraz Pomiar napięcia międzyfazowego zmiennego. Bo sam regulator po wypięciu sprawdzimy ?
  3. Masz rację ! Sorry podaje lepszą jakość w PDF https://www.docdroid.net/SisPMbY/r6-manual-wiring.pdf
  4. Bardzo dziwna bo nurtuje Mnie... skąd jest masa.... stała mi wychodzi na przekaźniku wejściu, skoro stopka nią steruje i klamka zamykają obwód.... i załączają przekaźnik.
  5. W dalszym ciągu problem nie rozwiązany.... ale wciąż coraz więcej informacji zbieram, może wszystko złoży się w całość i usterka zostanie znaleziona. Jeśli chodzi o schemat: To po odpięciu klamki - motor nie gaśnie - Ze schematu już wywnioskowałem, że sprzęgło steruje masą i podaje na przekaźnik, który dalej puszcza prąd...., która pozwala uruchomić rozrusznik na wpiętym biegu i sprzęgle. Co nowego: Okazuje, się że napięcie ładowania alternatora jest za wysokie sięga na obrotach powyżej 4 tys 18 V - prawdopodobnie będzie regulator - jeszcze nie sprawdzałem. Dodatkowo ku mojemu zdziwieniu: po rozpięciu wsuwek ze sprzęgła i złożonej stopce... na przewodzie idącym do przekaźnika jest stała masa... a przecież sterowanie ma być klamką.... (przewód niebiesko żółty) - schemat Kolejna rzecz, po spięciu wszystkiego ruch głównym przekaźnikiem powoduje gaśniecie motoru, gdy odepnę wsuwki ze sprzęgła klamki... poruszanie przekaźnikiem nie powoduje gaśnięcia. Reasumując, moje podejrzenia na przekaźnik, zbyt wysokie napięcie nadpaliło styki nie działa prawidłowo .... W pierwszej kolejności będzie naprawa ładowania.
  6. Dzięki za zainteresowanie postem..... Otóż klamka sprawdzona na zwiera się po naciśnięciu klamki Switch (brzeczkiem sprawdzone w mierniku). Słychać załączanie przekaźnika podczas załączania sprzęgła.
  7. Witam, mam problem z Yamahą R6 po włączeniu biegu gaśnie. Czujnika stopki sprawdzony, czujnik na klamce sprzęgła sprawdzony. Ciągłość przewodów sprawdzona. Jedynie co zauważyłem, że gdy odepnę czujnik przy klamce sprzęgła motor nie gaśnie. Z kolei stopką gdy rozłożę na biegu motor zgaszę (więc ten układ działa) Po schemacie, który zamieszczę, nie pojawia się napięcie 12 V przed diodą gdzie dalej jest czujnik stopki. Nie wiem jaka ma być wartość..... ____________________ Przymierzam się iść w drugą stronę czujnik położenia biegów sprawdzać.... Sprawdzę jeszcze włącznik główny stacyjkę gdy musi się pojawiać 12V, które steruję przekaźnikiem po wciśnieciu klamki sprzęgła ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...