Witam. W związku z przygotowaniami do sezony (po świeżym zakupie motocykla), zacząłem sprawdzać dlaczego mechanizm szyby chodzi dosyć topornie. Po odkręceniu szyby wraz z mocowaniem odkryłem zwinięty (i ucięty!!) przewód pod „tacą” mocującą szyby – dołączam zdjęcia. Dodam, że cały zwitek przewodu wychodzi z fabrycznej instalacji motocykla. Oprócz tego zauważyłem że cała „czacha” motocykla wraz z zegarami jest lekko skierowana w prawo (siedząc na motocyklu). Nie wiem czy to jest normalne, czy świadczy o wypadkowości motocykla? Również załączyłem zdjęcie. Motocykl był serwisowany w motorland we Wrocławiu, tam przed zakupem motocykla dzwoniłem i poinformowano mnie, że motocykl był u nich 16 km (szesnaście km) wcześniej na serwisie i do tego momentu był bezwypadkowy. Motocykl kupiłem od handlarza jako oczywiście bezwypadkowy i bezkolizyjny (na co dostałem roczną rękojmię). Czy jest ktoś kto ma podobny problem lub spotkał się z takim przypadkiem żeby cała czasza motocykla była przekrzywiona delikatnie w prawą stronę motocykla? No i oczywiście czy ktoś wie do czego jest ten kabel pod mechanizmem szyby? Jako, że nie znalazłem postów odnośnie Tracera, a wszystkie porównywanie do wersji naked było by bezcelowe napisałem tegoż posta. Pozdrawiam