Skocz do zawartości

Darkmut

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole

Osiągnięcia Darkmut

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ciężka rozkmina na szczęście jeszcze dużo czasu do namysłu, jeśli pozycja będzie lepsza na Hondzie to padnie na nią to głównie zdeterminuje mój wybór. MT jeszcze dużo opini nie ma, wasze wiaderko na każdym forum chwalone, jeszcze pozbieram opinie
  2. I tak zanim bym A robił coś bym chciał mieć, do wprawienia się gdzieś na bocznych drogach, choćby CBF125 czy Junaka 125, myślę, że na tej MT-125 skoro ma dobre opinie, bym dużo nie stracił, myślę że poniżej 10k szybko nie zejdzie i sprzedając za praktycznie ten sam hajs, może już po 3 msc może dopiero za 2 lata wymieniam np. na XJ6 czy co mi się tam spodoba już z tych prawdziwych maszyn ;) Myślałem raczej o wiosennym zakupie, ale skoro jest nie daleko fajny sprzęt warto rozważyć
  3. Witam, chciałbym kupić pierwszy motocykl na kat. B, nigdy w życiu nie miałem żadnego, kilka razy jechałem na jakiś skuterkach czy Simsonie 50, więc z jednośladów to głównie rower, zarówno mtb jak i kolarzówa, no i w kolarzówach nie ma problemów, są ramy dla karłów 150 cm i 2 metrowych skubańców. W motocyklach niestety nie ma wersji S, M, L, XL, a by się przydały (mój TREK Alpha miał chyba z 7 różnych rozmiarów ram do wyboru). W grę wchodzi coś na czym ma się wygodną pozycję, służyłby mi do rekreacyjnych wypadów za miasto, na wycieczki, jazdy dla przyjemności, ewentualnie do dojazdów do pracy (20 km w jedna strona), są to obrzeża miasta i droga krajowa, biegnąca przez kilka wioseczek, raczej sporadycznie ścisłe centrum.Moim głównym problemem jest to, że mam 195 cm wzrostu i na mały motocykl konstruowany dla Azjatów nie zmieszczę się, więc potrzebuję przede wszystkim:1. czegoś dla wysokiego jeźdźca 195 cm 90 kg2. czegoś na czym zajmę wygodną w miarę wyprostowaną pozycję, naked lub turystyk3. czegoś co ma zadowalające osiągi, żeby spod świateł nie blokować innych, i nie stresować się startując z pierwszej linii, a poza miastem, móc polecieć te 100 km/h, bez większego wysiłku, żeby każde auto na krajówce czy obwodnicy nie próbowało na siłę mnie wyprzedzać, więc celuję w coś 15 KM4. motocykl używany, czegoś co nie straci na wartości w perspektywie 1-2 lat, jeśli wkręcę się to, pewnie pójdę na A, za kilka-kilknaście miesięcy, jeśli nie to, żeby móc go sprzedać bez dużych strat (tj. mniej niż 1k na rok) Budżet sam nie wiem, chciałem wydać 5k, ale za tyle nic chyba nie znajdę, więc zacząłem zwiększać widełki, ale przy założeniu, że nie straci na wartości i zmieniając go na jakąś np. 600, albo karbonową kolarzówę ;) nie stracę 1/3 na wartości po 2 latach Znalazłem 3 motocykle które spełniają większość z tych kryteriów.Honda Varadero 125Yamaha MT 125KTM Duke 125 Varadero, na pewno nie straci już na wartości czyli kupię za 10 za rok sprzedam za 9,5 pewnie bez problemu, fajny dźwięk silnika, wydaje się idealna dla wysokich, ale nie wiem czy tą 100 poleci, no i to już trochę starsza konstrukcjaKTM z wyglądu za bardzo niepoważny z tym malowaniem, nie podoba mi się wyzulanie, ale silniczek daję radę, jedyna konkurencja dla mtYamaha zdecydowany faworyt, jest piękna, mocna, wydaje się, że dla wyższych się też nadaje (mam taką nadzieję) tylko nie wiem czy aż tak wysokich, cena najwyższa 12-14 k trzeba dać w tej chwili, dużo jak na 125, ale ma dobre osiągi, poza dukiem nie widzę dla niej alternatywy, ale pytanie jak będzie z jej wartością po roku i dwóch czy utrzyma się czy będzie spadała więcej niż 1k na sezon, przy przebiegu rzędu 3-4k rocznie? Macie jakieś inne propozycje? Chińczyki mnie nie odstraszają, ale one mają raczej 10-12 KM i raczej 100 km/h z trudem przekraczają, już nie mówiąc żeby utrzymywać tą prędkość przez wiele km, a MT, 120 poleci spokojnie, a 100 przelotową utrzyma bez żyłowania na 100%, jest to mój zdecydowany faworyt, tylko najważniejsze pytanie czy będzie dobra dla wysokiego jeźdźca?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...