Skocz do zawartości

papi123

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Gn 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    krosno

Osiągnięcia papi123

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Panowie temat do zamknięcia. Sprawdziłem jeszcze raz napinacz łańcuszka i sie udało ustawić i nic nie puka już. Więc to łańcuszek był problemem. Dziękuję za podpowiedzi , problem rozwiązany.
  2. Witam Zrobiona głowica coś klepie szczególnie słychać na wolnych obrotach i na zimnym, powyżej 3 tys obrotów jakby już nie słychać. Luzy zaworowe 2x ustawiane i dalej to samo. Moto pali jest mocny w normie. Łańcuszek napięty rozrząd ustawiony. Ściągałem pokrywkę i nic złego nie widzę. Mogli coś z zaworami robić ? Morze się ma coś dotrzeć? Na razie przejechane 200 Km stukanie jak było tak jest. Olej Motul 5100
  3. Dzisiaj po nocy sprawdzam a sytuacja wygląda następująco. Wykręcam świece biorę lampkę i widzie - tłok akurat na samym dole, i po kładzi cylindra od góry w dół spływa kropla oleju i ogólnie od gory cylindra sączy się olej w dół. Ruszyłem rozrusznikiem otwarłem zawór ssący i widzę że jest na nim olej od środka. Natomiast zawór wydechowy suchutki czarny.
  4. Głowica przed pierwszą wymianą tłoka - planowana czyszczona w zakładzie zajmującym się głowicami. Dałem im uszczelniacze (zamienniki) aby mi odrazu wymienili.Jak troche dam więcej powietrza na gaźniku to słabiej zapala. Jak wezmę np. wacik do uszu i po wykręceniu swiecy przejade nim tłok wacik jest w czarnym oleju. Zawór wydechowy suchy czarny patrząc od wydechu , zaś ssący trudno określić czysty ale czy jest na nim olej ciężko zbadać
  5. Zmieniłem drugi raz tłok i pierścienie a olej dalej jest na tłoku i świecy (swieca czarna sucha ) jak pogonie drogą szybciej to wypala trochę na kawę z mlekiem. Ale wystarczy trochę luźniej pojechać postać trochę na luzie i już czarnieje. Głowica niby robiona uszczelniaczy wymienione (niestety z chińskiego zestawu). Tłoka i pierścienie raczej nie obstawiam bo identycznie na dwóch kompletach na drugi komplet nawet szlifa zrboilem i kupiłem tłok nad wymiarowy - dalej olej na tłoku. Podejrzewam uszczelniacze chińskie lub prowadnik zawora ssącego. Jak myślicie?
  6. Dzięki za odpowiedź - tak zrobie pwinno być ok Ok tak zrobie tylko mam jeszcze jeden dylemat - pierscienie nie są oznaczone , mają identyczne kolory jedynie co różni pierscien pierwszy i drugi to grubość. Który idzie na gorę grubszy czy delikatnie cieńszy?
  7. Mam rozumieć że montowana pod ten pierścień olejowy "harmonijka" ? czy ten środkowy "zgarniający"??
  8. Witam Czy ten drucik jest potrzebny ? Zaznaczony na zdjęciu (był w zestawie pierścieni z tłokiem TKRJ) Od czego on jest?? Pozdrawiam
  9. Cześć Mam dziwny problem z obrotami.Jesli reguluje srubką od obrotów i uda sie ustawić wolne (śrubkę musze dość dużo wkręcić) i motor ma wolne po dodaniu gazu odrazu idzie na wysokie obroty ok 4-5 tys. A jak zaczne śrubkę odkręcać to niestety zgaśnie i nie trzyma wolnych. Sprawdzony moduł i 3 gaźniki na wszystkich to samo. Ciśnienie ok. Zawory ustawione I Jeszce pytanie czy w GN 125 ściągnę głowice bez wyciągania silnika z ramy?
  10. Sprawdzone nic nie dało:( Sprawdzone dalej to samo Prosze o schemat do tego modułu https://www.olx.pl/oferta/modul-zaplonowy-suzuki-gn-125-dr-125-denso-6pin-97r-CID5-IDtuahx.html Patrząc od góry z siedzenia kierowcy, kolory na wtyczce Górny rząd od lewej strony 1pin - pomarańczowy z białym paskiem 2 pin - niebieski 3 pin - zielony z niebieskim paskiem Dolny rząd od lewej strony 1 pin - biały (to wiem że jest cewka) 2 pin - czarny z białym paskiem 3 pin - czarny z niebieskim paskiem
  11. Panowie iskrę sprawdził już mechanik stroboskopem - wypada co kilka sekund i poprostu przez moment niema wcale:( Sproawdzilem kolejny modul z allegro dalej to samo. Ma ktoś może schemat modulu 6 pin ? Sprawdzil bym może jakoś na ostro na jakimś innym module. Brak juz pomyslow.:( Gazniki dwa sprawdzone :( czyszczone itd o tego zaczolem jak jeszcze nie wiedziałem ze iskra zanika
  12. podczas jazdy słaby świeca czarna nie ma wolnych obrotów , gorący - jak sprawdzam kręcąc rozrusznikiem to gołym okiem widzę ze zapłon wypada i iskry brak
  13. co mogłem odłączyłem dalej to samo:( A może być wina statora ??
  14. Proszę trochę jaśniej jestem początkującym motocyklistą i nie wszystko czaje:) Sprzęgło muszę nacisnąć aby zapalić motor Troche odpinałem ale nie wsyztsko napewno został przerywacz kierunkowskazów oraz przekaźnik rozrusznika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...