Skocz do zawartości

Nadradca Gebhardt

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    SYM Fiddle II 50s Euro4
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lisko Zdrój

Osiągnięcia Nadradca Gebhardt

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam W załączeniu zdjęcie cewki z mojego Fiddla, możesz poszukać po tym numerze katalogowym, ale mi nie udało się znaleźć jej w żadnym sklepie, nawet w inter-cars nie mieli. Jako, że ostatnio czyściłem gaźnik, mogę udostępnić garść zdjęć z jego elementami. Gaźnik wykorzystywany przy tym ECU to Dellorto SVB18, oczywiście informacji o nim próżno szukać, nawet na stronach Dellorto. Generalnie jest to zwykły gaźnik CV, dodatkowo wyposażony w TPS i dwa podłączenia do zaworów "magicznie " regulujących skład mieszanki. Poza tym gaźnik wyposażony jest w kompletnie nietypowe dysze, tj. dysze o nietypowych gwintach, w moim dysza główna to 90, a dysza wolnych obrotów 33. Dokładnych typów gwintów nie pamiętam, ale zainteresowani mogą sobie zobaczyć na zdjęciach, po średnicy i skoku.
  2. Witam wszystkich Przyłączam się do pytania, bo również poszukuję wszelkich informacji na temat systemu Dellorto ECS, jako, że jestem posiadaczem nowego SYM Fiddle II 50s (2018, Euro4), w którym go zastosowano. Niestety w Internecie nie ma zbyt wielu informacji na temat tego rozwiązania, a ze względu na to, że stosowane jest chyba głownie w 50-tkach, których nowych w Polsce sprzedaje się bardzo mało, to jakiekolwiek poszukiwania należy kierować na zagraniczne fora (Niemcy, Francja, Holandia). Jedyne czym ja mogę się podzielić to parę zdjęć i informacji znalezionych na forach plus kilka własnych luźnych obserwacji skład mieszanki regulowany jest przez elektronikę systemu, najprawdopodobniej za pomocą dwóch elektrozaworów osobno dla wolnych obrotów i otwarcia przepustnicyparametry pracy można kontrolować i regulować (np. limit obrotów) za pomocą dedykowanego softu Dellorto - nie wiadomo czy jakiś serwis w Polsce go masystem wykorzystuje TPS, a manipulacja przy śrubie wolnych obrotów powinna zostać zakończona "wyzerowaniem" TPS z poziomu softu Dellorto - przynajmniej tak twierdzi dokumentacjau mnie całością zarządza moduł Dellorto 17289na desce rozdzielczej znajduje się kontrolka "check engine" która w przypadku znalezionego błędu odpowiednio sygnalizuje to miganiem o określonej częstotliwości (kody w załączonej dokumentacji Dellorto)poza nowym Fiddle II wykorzystuje go też Fiddle III i SYM Symphony, Peugeot Tweet 50, i być może LML Star 125 4t - raz trafiłem na ofertę modułu Dellorto 17289 niby do niego Ewentualne fora: https://www.motor-talk.de/forum/sym-fiddle-3-50ccm-bei-1-3-tank-geht-der-motor-einmal-aus-t6408779.html https://www.scooter-system.fr/forum/topic/60833-d%C3%A9brider-peugeot-tweet-50-4t-euro-3-2018/ DELLORTO. Instructions Manual. Deuss Service Tool For ECS System ECU. Dell Orto Deuss Service Tool instruction manual Page 1 of 11..pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...