Skocz do zawartości

MrocznyOgur

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ciechanow

Osiągnięcia MrocznyOgur

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki Ci Jeszua za naprawdę cenne rady - ile Ty jeszcze pokoleń motocyklistów wychowasz? :)
  2. Mało znalazłem opisow wypraw mieszanych. A te parę, które mi się udało były miksami wypasionych terenowek na oponach po 1000+ każda i nowych Afryk lub dużych GSów - a teren jaki 'pokonywali' mam wokół domu :P Przyznam szczerze że właśnie mały GS najmocniej chodził mi po głowie, gdy że względu na wiek i spalanie odrzuciłem Afryki, Super tenere, klekota, biga... Miałem taką cicha nadzieje że podpowiecie jeszcze coś do sprawdzenia. Tenere 660 też nie wygląda źle, całkiem nieźle wpisuje się w moje złożenia - tylko budżet nieco mały. Tdma zwyczajnie mi się podoba, a vstrom jest najczęściej przewijającym w poradach motocyklem.
  3. Czytałem o lc4, ale ze względu na awaryjność i kanapę - nie uwzględniłem w zestawieniu. Podobnie sytuacja wygląda z trampkami - choć te zwyczajnie mi się nie podobają. Co do nudy - wydaje mi się być kwestią subiektywną. W zasadzie rzadko zdarzyło nam się zapuszczać w teren tak wymagający, żeby ciągnąć się linami. No, chyba że ktoś coś wybitnie spier... :P Single? Dlaczego? Chodzi o koszta serwisowania? Słyszałem, że podobno strasznie telepią...
  4. Witajcie, Od pół roku kopię w internecie próbując połączyć dwa światy - motocyklowy i 4x4 :) Od paru lat doskonale bawię się w towarzystwie offroadowym (mam na myśli samochody) - zaczynając od imprez typu rajd po pieczątki, skończywszy na prawdziwych wyprawach "na azymut" - już wiem, że zdecydowanie bardziej ciągną mnie wyjazdy dalsze, niż najbliższy poligon. Niestety koszta związane z eksploatacją i serwisem tego typu pojazdów zwyczajnie mnie przerastają, o upierdliwosci pewnych napraw przy braku choćby kawałka równej, betonowej powierzchni nie wspominając. Jakiś rok temu spotkałem się z kumplem, motocyklistą zapalonym (shadow 1100). Co tu dużo mówić - zaraził mnie. Urzeklo mnie winklowanie, strasznie spodobała mi się gymkhana... Klapka zapadła, zrobiłem kat. A, wywołalem falę protestów w rodzinie... :P Początkowo zastanawialem się nad golasem - nie specjalnie podobają mi się owiewki, kombinowałem nad fz6 czy innym tego typu sprzętem... A potem pojechałem znów na wyprawę trzema LR Disco. :P Kochani - żeby już dalej nie rozwlekać i tak za długiego eseju - potrzebuje porady. Szukam motocykla głównie jednoosobowego który: - Dotrzyma kroku autom wyprawowym - nie mówię tu o zmotach tylko o wyprawówkach. Zwykle najgorsze błoto da się ominąć bokiem między drzewami, więc nie potrzebny jest ultra-endurak ktm, jednak wstydu ma nie robić :) - pozwoli na wrzucenie na zadupek kompletu kufrow alu (plastiki mi kompletnie nie podchodzą, Alu zrobię sobie sam) - Na szosie fajnie, żeby ~120 trzymał bez wysiłku, a 140-160 dał radę rozwinąć - gdy chciałbym w miarę sprawnie lecieć autostradą (docelowo planuję unikać) - no, i wskazane, żeby w miarę zgrabnie zbierał się spod świateł. - wokół komina kręcić się będę głównie po drogach 10tej kolejności odśnieżania (MOCNO dziurawy asfalt) i szutrach, rzadziej lasy. - pozwoli na naukę i z czasem ew. próby podjęcia rekawicy na zawodach gymkhany. - najważniejsze: nie rozkraczy się haniebnie gdzieś w Rumunii, a nawet jeśli się przydarzy - naprawi go lokalny kowal. A teraz ograniczenia: - budżet ~13k - minimalne spalanie. Im mniej, tym lepiej, powyżej 5ki nie ma w ogóle o czym mówić, a najlepiej byłoby zejść niżej 4.5 - w przypadku gleby nie będzie trzeba zamiatać jezdni że szczątków plastiku - cieszyłbym się z wtrysku i absu. - fajnie, gdyby linka sprzęgła itp pierdoły nie kosztowały pół średniej krajowej) Znalazłem do tej pory: -Yamaha xt660z -bmw f650gs dakar -tdm 900 -vstrom 650 Mam 185 wzrostu i 80kg. Doświadczenie zero. Chęć i zapał - maksimum :) Aha, jeszcze jedno. Jestem sentymentalny, także opcja 'za rok zmienisz' odpada. Pozdrawiam S.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...