Skocz do zawartości

Agata.Rogata

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda
  • Płeć
    Kobieta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Merthyr Tydfil

Ostatnie wizyty

520 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Agata.Rogata

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam mam nadzieje ze nie ma tego tematu ale nie znalazłam mam honde cbf125 ma sporo owiewek i innych plastików cześc matowych jak zderzaki w samochodzie a reszta lakierowane mój problem to zmatowienie tych lakierowanych chciałabym je odswierzyć zwlaszcza ze po "drobnym" wypadku jedna strona wymieniona bo roztrzaskalam na kawałki i teraz jest taka ładna blyszczaca a druga jakby wypłowiała jakby na lakierze był nalot  ale udało mi sie wygooglowac tylko o malowaniu albo o tych matowych czesciach czy naprawde nie mozna tego jakos inaczej przywrócić do połysku warstwa tego wypłowienia czy tez osadu wyglada na bardzo cienka ale zwyklym myciem nie da rady jak tylko wpisuje w google ,,lakierowane owiewki,, od razu wszystko o lakierach a ja jestem taka noga w malowaniu spayem ze szkoda gadac z pedzlem to ok ale majatek taki lakier z puszki, będę leżeć a kasa w błoto, znów wpisuje wypłowiałe czy zmatowiałe to tylko o tych matowych sie mozna dowiedzieć dodam ze kupiłam sanex jakis żel i albo nie potrafie go użyć albo nic nie dał a koszt masakra za taka mała tubke ktora nic nie robi. Jesli by coś robila to pewnie jedna tubka na jeden panel. Prosze was jesli taki temat był to mnie skierujcie.

  2. Oddam go na warsztat niech coś robią bo strach jeździć akurat mam okazję na urlopie. A nigdy nie wiadomo czy akurat nie będzie trzeba w drodze silniej zahamować. W dodatku w kraju gdzie można jeździć zanim się zda choćby teorie i to widać na drodze pozdrawiam dziękuję za wszelkie pomocne odpowiedzi jest takie prawdopodobieństwo ale pompowałam też na stacji benzynowej bo niby ok a strach jechać było. Jutro pojadę do mechanika niech sprawdzi wolę kupić co tam trzeba zapłacić ile trzeba niż połamać się i utknąć
  3. Przelicznik wskazuje że to jest 36.26psi A na oponie napisane jest 33psi chętnie spróbuję bo już zdesperowana jestem ale czy to nie będzie coś nie tak jak za dużo tego ciśnienia będzie w oponie? Spróbuję wszystkiego bo już się boje hamulca używać przednim jak hamuje ok ale czasem jest taka sytuacja że obu trzeba użyć a tylny to ryzyko teraz.
  4. Continental ContiGo 100/90-17 55 P to jest Honda CBF 125 raczej się nie obraca przynajmniej ręcznie nie jestem w stanie tego zrobić na oponie napisane jest 33psi czyli tyle pompuje ale nie wiem ile to jest w barach. Myślicie że mogłabym napompować ponad stan i sprawdzić jak wtedy motor się zachowa?
  5. Wiem że nowe opony są śliskie ale ja używam swoją jakieś 2000km więc powinna już być dobrze starta
  6. No wiem dziwne to wszystko jest najchętniej poszła bym na przegląd techniczny ponownie bo podejrzewam że ma jakiś lewy gumy na hamulec tarczowy były prawie kompletnie zuzyte to nie przeszło by normalnego przeglądu a ja nie zużyła bym ich w dwa tygodnie. Tylko problem polega na tym że nie przyjmą mnie prędzej na przegląd niż miesiąc przed końcem tego którego mam ale masz rację trzeba sprawdzić go wprawny mechanik znajdzie każdy defekt którego my nie zauważamy bo niby wygląda normalnie.
  7. Opona była najtańsza na rynku co prawda ale poprzednio była ta sama i jak widzę te modele też mają tą samą. Powiem mężowi żeby się dobrał do tego koła dzisiaj i sprawdził to wszystko o czym piszesz bo dziwne to wszystko może jest tam coś do wymiany, kupiłam ten wehikuł od młodego chłopaka który o nic nie dbał już pół motoru mąż mi wymienił a w środę jak jechałam do pracy to kabel od stacyjki odpadł hihi jak tak dalej pójdzie to tylko rama zostanie stara ewentualnie silnik, chociaż nie wiem bo stracił moc. Mówię wam same przeboje miałam samochód za cenę jednego koła od motoru i się nie psuł hihi. Dziękuję jesteście bardzo pomocni a na początek pomoc bardzo wskazana wręcz niezbędna.
  8. Pierwszy raz wpadłam w poślizg przyhamowując przed rondem nie była to całkiem świeżo założona opona więc to nie była wina tego że nowa bujało mnie bujało aż w końcu padłam identycznie miałam jak jechałam na kapciu i hamowałam gwałtownie bo ktoś mi wyskoczył na drogę ale wtedy udało mi się nie przewrócić a drugi raz hamowanie awaryjne wykręciło mnie tyłem do przodu ale tak się to szybko stało że nie jestem w stanie dokładnie opisać. Każda dziura czy inne nierówności odczuwam flaka wczoraj to aż się zatrzymałam sprawdzić czy naprawdę nie mam powietrza ale okazało się być w porządku. Nawet płynem wysmarowałam całe koło w poszukiwaniu jakiejś dziurki czy nieszczelności, ale jest ok. Dziwne jest to że opona jest twarda a w jeździe mięknie przynajmniej tak to czuć. Tak wozi mnie na boki i czuję się nie pewnie z tym że to nie jest tak że cały czas ale nie wiem kiedy się tego spodziewać raz zmieniam pas i mnie bujnie raz na zakręcie a czasem na prostej a przy hamowaniu to praktycznie zawsze nie zależnie od prędkości czy siły hamowania nie wiem gdzie i kiedy spanikowana jeżdżę teraz, a było mi tak dobrze :) Honda CBF 125
  9. Opona tylna nie wiem czy porządny ale raczej tak klientów ma sporo i wiecznie zajęty przednią mi robił prędzej bo mi powietrze uciekało i to było jakoś trzy miesiące temu i nic do tej pory się nie dzieje z nią a naprawę sporo jeżdżę. Wygląda że muszę tam wrócić zanim się połamie albo zbankrutuje na naprawach spowodowanych wywrotkami.
  10. Hej jestem tu nowa i nie douczona więc proszę o odrobinę cierpliwości. Mam problem z nową oponą mianowicie zachowuję się jak flak jechałam już na kapciu i to jest dokładnie te same odczucie. Opona napompowana cisnienie jak zalecane. Nie wiem o co tu chodzi miałam starą i łysą z którą pompowałam co trzy dni i było ok jeździłam w deszczu i spoko miałam awaryjne hamowania poślizgi i bez wywrotki żadnej. Wymieniłam na nową i już dwa razy leżałam. Boje się hamować teraz. Czy to jakiś defekt czy źle założona pomóżcie proszę przejrzałam różne strony nie mogę nic znaleźć. Dodam że kupiłam dokładnie ta samą która miałam starą. Nie wiem czy powinnam kupić innej firmy czy jakiejś pianki wcisnąć żeby ją utwardzić nie mam pomysłów bo nie znam się kompletnie. W dodatku jak może się tak kapciowato zachowywać gdy ciśnienie jest w normie. Nie krzyczcie tylko dopiero zaczynam moją przygodę z jednośladem. Przyznam się że kupiłam najtańsza jaką znalazłam ale firma to firma chyba. Kupię jeszcze raz jak trzeba ale może wystarczy jeszcze raz ja ubrać. Opona bezdętkowa zakładana w serwisie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...