Witam, chciałbym zasięgnąć opinii osób które znają się trochę więcej na motocyklach i miałyby inne spojrzenie na tą sprawę niż ja, do rzeczy. Kupiłem motocykl, miało być z nim wszystko w porządku, do wymiany tylko olej, zaprowadziłem motocykl do mechanika na tą wymianę i stwierdził jeszcze, że kierownica i lagi są krzywe (lewa- 0,45mm, prawa- 0,85mm) czy jest możliwość aby takie uszkodzenia powstały podczas transportu motocykla na przyczepce? Tak Twierdzi sprzedający. Motocykl był ustawiony przednim kołem do przedniej i lewej burty, zaczepiony pasem o górną półkę amortyzatora, tyłem do prawej burty i postawiony na stopkę i spięty tył, także pasem. Czy po takim opisie można tak stwierdzić? Mechanik może do końca prawdy nie powiedzieć, ale jednak każdy, którego pytałem to twierdzi, że nie ma takiej możliwości. Dziękuję za odpowiedzi, jeżeli jakieś się pojawią. Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka