Skocz do zawartości

kivopl

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Eliminator 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Radymno

Osiągnięcia kivopl

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tylko.. Pytanie mam.Po 1. To na pewno ta dioda ? Z tego co wywnioskowałem ta dioda idzie od przełącznika świateł, to ma coś wspólnego z kontrolką od czujnika luzu ? :D Po 2. Gdzie ta dioda się znajduje ? W tym przełączniku, gdzieś na wiązce ? Patrzyłem po instalacji i nigdzie tego nie ma. Po 3. To na pewno będzie odpowiadać mojemu motocyklowi ? Schemat jest z eliminatora 250 a ja posiadam 125. Przełom w śledztwie. Po ponad godzinnych oględzinach, czyszczonych kostkach itp. Nastąpił przełom. Po od pięciu kostki od czujnika sprzęgła dioda zgasła i nie świeciła w ogóle, czy na luzie czy na biegu. Po ponownym wpięciu wszystko niby działa. Tzn. Jak dla mnie jest trochę na odwrót, tzn. Gdy jest na biegu to świeci ta dioda, gdy wciśnie się sprzęgło to gaśnie. Powinno być chyba odwrotnie ? Co ciekawe przez przypadek zapaliłem go na jedynce, co ciekawe bez sprzęgła, nie mam łańcucha założonego więc odpaliło i chodziło, ale tak być chyba nie powinno, że pali bez sprzęgła. Jakieś pomysły ? Temat rozwiązany, znajomy elektronik pomógł, z pomocą schematu razem daliśmy radę. Winą był w sumie poprzedni właściciel na czujniku sprzęgła była zastosowana zworka w celach niewiadomych. Dzięki za pomoc
  2. Witam, od 10 lat posidam motocykl Kawasaki Eliminator 125 z roku 1998. Przez te 10 lat zrobiłem nim w sumie 300km. Wszystkie elementy były "zaszłe", zardzewiałe itp. Na początku miała to być mała renowacja, jeśli można to tak nazwać. Zdjąłem świecidełka, wziąłem szmatkę, pastę polerską i jedziem. Finalnie plany się zmieniły i motocykl został rozebrany do ostatniej śrubki, a rama poszła do piaskowania i malowania proszkowego. Wracając do tematu. W środę podjąłem się składania tego motocykla, no i w sumie dzisiaj już wszystko zostało podłączone, mimo że miałem pewne obawy, Eliminator zapalił na dotyk tylko, że.. Jedna kontrolka która sygnalizuje bieg jałowy ("luz" :D) świeci cały czas, czy silnik jest odpalony czy nie, biegami mogę latać od jedynki do samej piątki, efekt taki sam. Mój tato pofatygował się i sprawdził bezpośrednio czujnik przez próbówkę. Jak się okazało czujnik jest w 100% i na 100% sprawny.. Ktoś ma jakiś pomysł ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...