Cześć. Jestem tu nowy ale chciałem odgrzać stary temat. Chodzi mi o regulację zaworów w YBR 125 z 2010 r. Moto kupiłem pod koniec minionego sezonu, obecnie na budziku nieco ponad 18.000km (z czego ja zrobiłem niespełna 2kkm). Szykując moto do sezonu wymieniłem ojej, filtr powietrza, świeczkę i napęd. Zostały mi do sprawdzenia / wyregulowania zawory. W tym temacie znalazłem "luzy" jakie trzeba ustawić. Jednak problemem jest zaślepka zaznaczona na zdjęciu, gdzie sprawdza się ustawienie GMP na wale :/ Wczoraj próbowałem ją odkręcić - niestety bez rezultatu. Spryskałem ją obficie WD-40 i zobaczymy...może puści. A może macie jakiś patent na jej odkręcenie wynikający z własnej praktyki??? Chętnie wypróbuję!!! Gdybym jej nie odkręcił czy mogę ustalić GMP na pomocą śrubokręta wsadzonego w miejsce świecy? Delikatnie obracając wał powinno się udać ustalić GMP. Wiem, że w 4t tłok jest w górnym położeniu 2x w cyklu, tylko, że: 1) w suwie sprężania oba zawory są zamknięte (i tu szukałbym GMP). 2) w suwie wydechu otwarty będzie zawór wydechowy. I jeszcze pytanie dodatkowe. czy taką zaślepkę można dokupić? wiem, że identyczne montowane są w Junakach (choćby Junak 125RS)? Czekam na info i z góry dziękuję za pomoc!!!