Skocz do zawartości

VaxS

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O VaxS

  • Urodziny 12/17/1986

Osobiste

  • Motocykl
    GSX600F
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Siedlce

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia VaxS

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. HMmm to w takim razie co innego sie moglo wydarzyc ? Otoz nie ma innych sladow uszkodzen itp a tu raptem nie ma tylko tych zaprawek. Dziwna sprawa...
  2. Witam. Bylem sobie na wakacjach tydzien akurat u nas padal dosc mocny deszcz. Moto trzymam na parkingu strzezonym do niedawna stal tam kryty daszek. Schodze sobie dzis a tu cyk myk moto stoi w innym miejscu pod jakims drzewem :O Prawa owiewke mialem troche obrysowana przez upadek parkingowy. Zrobilem w tym miejscu zaprawki. I teraz mam pytanie czy takie zaprawki mogly jakos zostac skruszone przez sam deszcz ? Otoz obie zaprawki zostaly jakby usuniete i mam teraz tam podklad. Czy raczej jest to niemozliwe i cos ci parkingowi zachaczyli przeprowadzajac motor ? Z gory dzieki za odpowiedzi. Pytanie moze glupie ale serio nie wiem ;d
  3. Witam , mam pewien problem. Otoz rano na ssaniu moto odpala dobrze. Po chwili obroty mu nie skacza i chodzi jak zegarek. Czyszczenie i synchro gaznikow bylo robione. Problem jest w tym ze gdy przejade pare km i odstawie motor na okolo 30min to po powrocie ciezko pali. Jak dodam gazu to motocykl odpali szybko , jezeli jednak gazu nie dodam to bedzie sie krecil jakies 5sec i dopiero zalapie. W czym moze byc problem? Z gory dziekuje za pomoc
  4. Jezeli mam paszport "WAZNY" z troche nieaktualny zdjeciem to mnie puszcza na granicy ? Z UE nie ma problemow na ten paszport ale slyszalem ze na wschodzie sa mocno upierdliwi i moga mniec cofnac , jak to jest ? Mam fote jak mam z 11 lat a paszport wazny jest 10 , wiec jeszcze okolo rok jest wazny :icon_exclaim: Nie wiecie orentacyjnie ile taka wyprawa moze kosztowac ? Tak okolo +- 100zl mysle ze da sie napisac :clap: Ktos jakis kosztorys juz zrobil ? :biggrin: No i ostatnie pytanko , jak bez kufrow mozna zapakowac tobolki na jajko ? :O :bigrazz:
  5. Kolo Zelkowa ( 8km od Siedlec ) zginal najprawdopodobniej motocyklista. (tak slyszalem z wielu zrodel , sam widzialem tylko znicze juz ;) ) Bylo juz dosc ciemno , po wyjsciu z zakretu jest dosc dluga prosta na ktorej mozna sobie pocisnac szczegolnie ze nie ma dookola zadnych zabudowan. Zapewne bylo tak i tym razem. Kolega motocyklista nie zauwazyl z daleka przyczepy ktora ciagnal ciagnik. Tyle ze ta przyczepa byla nieoswietlona i nie oznakowana w zaden sposob!!! Motocyklista nie zauwazyl jej jednak wiec musial dosc szybko jechac , wjechal bezposrednio w ta przyczepe. Podobno wybuchl zbiornik i poszedl taki huk ze w promieniu 1km ludzie wychodzili patrzec czy cos kolo ich domu sie nie stalo. Moto cale splonelo Uwazajcie na rolnikow ktorzy mysla ze jak jada ciagnikiem to sa krolami szos i moga sobie jechac swoimi gratami z lat 60' nawet jak zagrazaja bezpieczenstwu na drodze. Ten rolnik napewno nie bedzie milo wspomnial swojego powrotu do domu. ;)(
  6. Jak juz pisalem , sam to uslyszalem nie z pierwszej reki. Sam nic nie wiem na ten temat a kogo sie nie zapytam glebiej to tez nic nie wie. Bardzo mozliwe ze zostalo to dosc mocno wyolbrzymione a moze nawet i motocykle nie braly w tym udzialy tylko jakies katamarany. Nie wiem po prostu , a kumpel ktory zawsze wszystko wie co sie dzieje w swiatku motocyklowym szczegolnie w siedlcach nie odpowiada : /
  7. Otoz slyszalem ( niestety jestem w trakcie matur i dowiem sie za 1-2dni czy to prawda) , ze wczoraj w nocy byl wypadek w Siedlcach przy mostostalu. Podobno 2 motocyklistow jechalo na przeciwko siebie i chcialo w ostatniej chwili sie ominac , jednak skrecili w ta sama strone. Chodza tez sluchy ze obaj zgineli co by bylo przykre. Nie wiem ile w tym jest prawdy , zapewne nim do mnie to dotarlo to juz 5 osob moglo przekrecic fakty. Jak ktos cos o tym slyszal to moze dac wieksze info...
  8. No wiec tak moto lezalo zapewne i z lewej i z prawej strony. Owiewki byly malowane , nie ma wgrawerowanego wzorku takiego pod napisem GSXF , w ogole co to za kolor "F" LOL . Sam mam ten model i mam malowana lewa owiewke cala , ale nie naklejalem zadnych lipnych naklejek ; o. Siedzenie tez mi nie wyglada na jakies oryginalne.
  9. Tez szukam tylu w takich samych rozmiarach = ]
  10. Coz ja moge powiedziec , opona z tylu do wymiany zaraz. A co do samego moto , to jakis taki za ladny sie wydaje. 10 letni motor bez ryski? 29 tys przebiegu? Ktos nim do kosciola jezdzil tylko ? Cos mi sie wydaje ze jest dobrze zrobiony. Moze na fotach nie widac jakis rys , no ale jak nie ma to juz mozesz cos podejrzewac , bo w to ze nawet odprysk kamyczka mu nic nie zarysowal to nie uwierze :)
  11. Jak ja robilem pierwsze 350km to kazdy mi mowil ze nie dam rady. Ze dupa bedzie bolec , rece zdretwieja i takie tam. Ale o dziwo przejechalem i moglem jechac jeszcze drugie tyle :biggrin:. Dla mnie bardzo wygodny , bo jest wiekszy od motorow swojej klasy.
  12. A jak sprobowac podniesc jajko ? Z gazu nie idzie . a z klamy sie boje. Podnozki dla pasazera raczej odpadaja bo wtedy niby jak kontrowac tylnim hamulcem?
  13. Zalezy jak mocno chodzi nie rowno. To nic strasznego w sumie , przeglad i tak po kupnie musisz zrobic doglebny. Mysle ze po synchronizacji powinno byc dobrze. Ale w mojej nawet po synchro na zimnym silniku wahalo sie o jakies 0.2 ciagle.
  14. Wlasnie o tym defekcie mowilem. W poczatkowej fazie sa one ciche jednak jak zrobimy na tym pare tys km to beda coraz wyrazniejsze. A Znikaja na rozgrzanym silniku poniewaz wkreca sie on wtedy w granice 1.5tys obrotow a na zimnym oscyluje w okolo 1tys. Mialem tak w swoim i wiem co mowie. Zreszta mechanik mi to powiedzial i wiem od innych uzytkownikow tego modelu ze tak w tych modelach juz jest. Jednak nie jest to jakas straszliwa wada. Czytalem gdzies jak to usunac jezeli stuki nie sa jeszcze zbyt glosne , ale nie chce mi sie szukac. Co do mocy. W papierach mozesz sobie miec wpis jaki chcesz. Ja mialem 27KW i jakos byl on oddlawiony , wiec to co jest w papierach jest czesto nieadekwatne z tym jak jest naprawde. Jak mowie , jak sie wkreci na czerwone tzn ze jest wersja otwarta
  15. Na poczatku sprawdz czy silnik jak przyjedziesz bedzie zimny. I dopiero odpalaj bo pozniej sie okazuje na 2 dzien ze ciezko odpalic or smth. Przewaznie na dobrze rozgrzanym silniku dobrze sprzety chodza. Przejedz sie. Pusc kiere zobacz czy nie wpada w shimmy , i nie sciaga przy hamowaniu przodem. Przebieg zapewne jest albo nie oryginalny albo moto lezalo , wiec sie nie przejmuj jak cos bedzie nieoryginalne np kanapa. Zwroc jeszcze uwage przy uruchomieniu moto jak chodzi na niskich obrotach. W tych modelach jest taki defekt ze slychac stuki. Jezeli nie teraz to za pare tys km moze sie to pojawic. Jezeli przy nacisnieciu sprzegla lub dodaniu mu obrotow w okolicy 3tys stukot bedzie ucichal tzn ze jest to koszyczek sprzeglowy (tak mi sie przynajmniej wydaje) i raczej wystepuje w tych modelach wiec nie ma sie czym przejmowac. Co do osiagow to ma wersja otwarta 58KM , innej chyba nie warto brac bo po prostu po tygodniu ci sie znudzi jak nie bedziesz mogl krecic do oporu. Sprawdz jezeli bedzie sie krecic na biegu jalowym do 11tys i nie odetnie tzn ze ver jest otwarta. Zreszta popytaj sie sprzedawcy. Jak ja kupowalem w papierach mialem wersje 36KM , a normalnie byla odblokowana wiec to tez trzeba przypatrzyc :) ogolnie troszke nizej masz temat o cb500 ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...