Skocz do zawartości

Tylik

Forumowicze
  • Postów

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tylik

  • Urodziny 01/12/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle, Militaria, BMW.
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Bmw S1000 RR
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Tylik

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Mam do sprzedania: - nową szybe sportową Puig - czarna przyciemniana, do BMW S1000RR, model K46 (09'-14'). Szyba jest ciemna, ale widać przez nią :)Cena: 239 zł, Kontakt: PW. - mini kierunki LED. Kierunkowskazy nowe, posiadają mocne diody.Cena 45 zł (komplet 2 szt.) Kontakt: PW.
  2. dzięki Panowie. fakt, mój błąd nie zwróciłem uwagi na to pisząc posta nocą :) ja znowu słyszałem by nie ładować się w "nową" chińszczyzne bo to jeszcze gorzej jest - tylko lepiej własnie przewinąć uzwojenie. i bądź tu mądry? co robić mam?
  3. Witam. Padło mi po raz kolejny w ciągu 3 lat ładowanie prądu w Sc57A 1000RR. :/ (bolączka tego modelu RR) - Jak sprawdzić czy mam uszkodzony regulator napięcia, czy jednak do przewinięcia uzwojenie altka? Zaznaczam że już raz było przewijane uzwojenie - 3 sezony temu, i było aż do dziś OK. Może czas teraz na regulator napięcia nowy? Ładowanie na poziomie 12.35V czyli brak. Nie wiem czy prawidowo mierzyłem miernikiem alternator - napięcie zmienne na cewkach to 1.32V, 1.27V i 0.75V. W jaki sposób to wykonać dobrze? dzięki za pomoc!
  4. zabieram worek Arai ;) - odbiore osobiście we środe.
  5. poprosilbym zdjecie worka na kask + foto szyby. ona jest przezroczysta? :) e-mail: [email protected]
  6. Witam. :)Jak w temacie kupie owiewke - czerwony ogon / zadupek do CBR 1000 RR - model Sc57. Foto podglądowe. Oferty PW :)
  7. nie, zle zrozumiales :) wlacza sie i chlodzi normalnie 108-99, ale jak dłużej moto stoi to wtedy mimo chłodzenia temperatura rosnie cały czas i osiąga te 115 stopni lub nawet 122
  8. zgadza się zbijać, zbija ze 108 do około 99.. ale jak dłużej postoi to grzeje się mocno i dochodzi do tych 115 - 120 jak sprawdzić wydajność pompy wody?
  9. Witam. :) Jaki jest fabrycznie termostat założony w Sc57a 2005? Chodzi mi o temperature jego otwarcia. ?? Czy istnieje możliwość założenia termostatu - o mniejszej temperaturze otwarcia ?, jeżeli tak to jaki i gdzie ewentualnie taki kupić? bo temperatura na poziomie 100-109 stopni jednak jest troche przy duża jak dla mnie i "nie normalna". o czym każdy i twierdzi z użytkowników modelu Sc57. ..a RR posti dłużej niż 15-20 minut pod garażem na chodzie, i temperatura powoli wzrasta i dochodzi spokojnie do tych 115-122 stopni. wtf?! wiatrak cały czas chłodzi, jest obieg ale widać nie ma siły zbić tej temperatury tylko jak już to ją utrzymuje tylko.. :/ plyn mam zalany nowy do układu.
  10. dobrze wiedzieć w takim razie :) co do zawieszania pc to zawsze pomaga soft? bo słyszałem że nie zawsze się udaje, i dupa z power commandera :banghead:
  11. problem rozwiazany. więc będzie dla potomnych.. :) ludzie od strojenia doradzili mi odlaczyc wtyczki i instalacje power commandera i podpiąć oryginalne wtyczki komputera RR żeby się przejechać i zobaczyć czy problem występuje bez podłączonego pcIII. okazało się że nie. gdyby to była faktycznie pompa paliwa jak sam również myślałem, to problem by występował nadal. wtryski w moto podobno żadko, bardzo rzadko kiedy padają.. także ten temat można wykluczyć na przyszłość. okazało się że padł mi power commander. podobno to wada fabryczna ich, że potrafi się wieśnąć czasem komputer :ooo: po dwóch jazdach bez podłączonego pcIII, podłączyłem spowrotem wtyczki pcIII, i jak się okazało problem znikł! :D ..bo power commander się odwiesił i działa spowrotem jak trzeba. rozmawiałem ze specem od komputerów typu power commander i bazzaz i powiedział że to normalne jest bo ma tą wade fabryczną niestety pcIII gdyby problem komuś nie znikł istnieje możliwość przesowtowania i wskrzeszenia skrzynki komputera pcIII żeby działał spowrotem o ile się uda ten zabieg i koszt tego to okolice 200 zł. :P
  12. Witam. Mam problem z moja Cbr 1000RR Sc57A z 2005. Motocykl świeżo wystrojony miesiąc temu na hamowni, z filtrami K&N, brakiem kata, układem wydechowym Yoshimury i Power Commanderem III Usb on board. Sondy lambda na kolektorze nie miałem fabrycznie. Motocykl podczas jazdy dziś, nagle zaczął odcinać moc i strasznie muli powyżej 5-6 tys. obr, i nie chce się wyżej kręcić - jeżeli odkręcam agresywnie rolgaz do końca. Sytuacja ta ma miejsce na każdym biegu, tylko powyżej 5-6 tys obrotów. Problem nie występuje jeżeli manetke rozkręcam powoli - wtedy spokojnie moge dojść do odciny i wysokich obrótów na danym biegu. :sad: Co może być powodem tego zjawiska / uszkodzenia? Błąd komputera po mapowaniu na hamowni, czy uszkodzone wtryski odpowiedzialne za wysokie obroty, pompa paliwa czy jakiś czujnik przepustnic itp.? :dry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...