nie wiem jak jest w motocyklach (sam JESZCZE niestety nie jezdze na moto), ale wiem jak wyglada to w autach: zestaw, a w nim 2 przetwornice, 2 zarowki (idealnie pasuja w miejsce h4 i h7 - w przypadku innnych trzeba uzyc opasek zaciskowych, zeby na wybojach nie poruszały sie), mozna je zalozyc bez wzgledu na to czy ma sie soczewski, czy zwykle lampy. wiem tylko tyle, ze przy autach w/g przepisow wymagane sa spryskiwacze na swiatla i samopoziomowanie, ale co do motocykli przepisy chyba nie sa uregulowane. wiec jezeli w motocyklu masz 2 zarowki (jedna mijania i jedna drogowa), to wydaje mi sie ze mozesz je zastapic tymi ksenonowymi, a jesli masz zarowke dwuwłóknową, to nie wiem (jest jeszcze bi-ksenon, ale to jest soczewka z jakas blaszka na elektromagnes, ktora przyslania troche ksenonowa zarowke, a gdy wlaczysz drogowe, to ta blaszka sie chowa i swieci całą mocą) tyle wiem, ale wydaje mi sie, ze bez problemu nawet na stronach producenta czy dystrybutorow "zestawow ksenonowych" znajdziesz potrzebne informacje