Hej, Mam problem z kierunkowskazami z tyłu motocykla. Od pewnego czasu kontrolki na kokpicie od kierunkowskazów zaczęły szybciej migać. Nie wiedziałem o co chodzi więc zerknąłem do dokumentacji. Objaw ten jest informacją dla motocyklisty że, albo żarówki kierunkowskazów się spaliły bądź też jest coś nie tak z obwodem elektrycznym. Sprawdziłem i fakt, nie działały oba kierunkowskazy z tyłu. Nie są one oryginalne więc w pierwszej kolejności sprawdziłem optycznie czy nigdzie pod plastikami nie ma przetarć na kablach od nich wychodzących lecz nic nie znalazłem. Są to niestety kierunkowskazy nie rozbieralne i nie ma możliwości wymiany ewentualnej żarówki. Wyglądają one tak: (zdjęcie słabej jakości niestety) Od każdego kierunkowskazu wychodzi kabel który jest zakończony taką wtyczką: Moje pytanie brzmi. W jaki sposób mogę skutecznie sprawdzić czy do wtyczki do której podłączany jest kierunkowskaz dochodzi napięcie, posiadam miernik elektryczy oraz ewentualnie próbnik napięcia, jednakże tam są dwa styki i boję się że zrobię zwarcie? Da mi to pewnie pogląd na sytuację czy spalone są kierunkowskazy, lecz to by było dziwne jakby oba na raz padły, czy też utrata napięcia jest wcześniej. Dodam tylko że kostka która złącza te kierunkowskazy złącza też światło stop oraz podświetlenie tablicy które odziwo działa. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam