Skocz do zawartości

pietrov8

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI GSR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia pietrov8

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zgadza się. Dokładnie jest to ten oring http://www.oringi.sklep.pl/sklep/index.php/produkt/oring-75x5
  2. Sprawa wygląda tak jak przypuszczał Limo. Oring był w jedynym miejscu przytarty, prawdopodobnie rdza która widoczna jest na dekielku pompy paliwa troszkę mu pomogła. Oring ma wymiary 75x5,5 mm. Dostępny na internecie za 6 zł :) Problem rozwiązany, można zamknąć :)
  3. Dla zainteresowanych znalazłem poradnik jak zdjąć bak: (hiszpański wymagany :D ) Jak zdejmę będę diagnozować skąd pochodzi wyciek. Dam znać tutaj w temacie. Jeżeli zaś ktoś spotkał się z taką usterkę będę wdzięczny za informację.
  4. Cześć, Po dwu tygodniowym postoju motocykla, zauważyłem niepokojącą małą plamkę pod motocyklem. Po zapaleniu motocykla zapaliła się rezerwa a pamiętałem że były 3 kreski gdy odstawiałem go do garażu. Zdiagnozowałem płyn wyciekający i okazało się że jest to paliwo. Postanowiłem podnieść bak w celu znalezienia źródła wycieku. Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem miejsce skąd wycieka paliwo (motocykl stał na stopce i grawitacja poprowadziła paliwo w tym kierunku a dalej po przewodach i plastikach na ziemię), tzn. wyciekało, bo teraz bak jest już pusty. Obszar zaznaczony na czerwono jest cały w paliwie i podejrzewam że pompa przepuszcza bądź uszczelka sparciała. Przewód paliwowy jest suchutki. Teraz moje pytanie brzmi, czy jestem w stanie jakoś to sprawdzić by nie pchać się w koszta związane z pompą, a jeżeli nie to czy jest gdzieś poradnik jak zdemontować bak i wymienić uszkodzone elementy? Pozdrawiam
  5. Chyba oryginalnie jest taki: http://sklep.motoozga.pl/czesci/przerywacz-kierunkowskazow-do-suzuki-7-pin-723.html tak? W takim układzie jak ten 3 pinowy wpiąć będę musiał?
  6. Ok dzięki wielkie ;) W instrukcji niestety nic o tym słowa nie ma, w którym miejscu w GSR znajduje się ten przerywacz, oraz gdzie dostanę elektroniczny (sklep, czy też muszę po szrotach jeździć)? PS. Zamówiłem sobie ten kabelek z pierwszego posta i będę miał wygodę w badaniu objawów :D
  7. Przeszukałem forum i niestety takiego tematu nie znalazłem. Kierunkowskazy mam akcesoryjne i są ledowe. Co do tych pinów to nie rozumiem zbytnio, tam w wtyczkę jest bardzo mało miejsca i niestety nie ma jak podejść miernikiem. Próbowałem i zrobiłem zwarcie, bezpiecznik wymieniony. Jak masz namiar na temat to podeślij
  8. Hej, Mam problem z kierunkowskazami z tyłu motocykla. Od pewnego czasu kontrolki na kokpicie od kierunkowskazów zaczęły szybciej migać. Nie wiedziałem o co chodzi więc zerknąłem do dokumentacji. Objaw ten jest informacją dla motocyklisty że, albo żarówki kierunkowskazów się spaliły bądź też jest coś nie tak z obwodem elektrycznym. Sprawdziłem i fakt, nie działały oba kierunkowskazy z tyłu. Nie są one oryginalne więc w pierwszej kolejności sprawdziłem optycznie czy nigdzie pod plastikami nie ma przetarć na kablach od nich wychodzących lecz nic nie znalazłem. Są to niestety kierunkowskazy nie rozbieralne i nie ma możliwości wymiany ewentualnej żarówki. Wyglądają one tak: (zdjęcie słabej jakości niestety) Od każdego kierunkowskazu wychodzi kabel który jest zakończony taką wtyczką: Moje pytanie brzmi. W jaki sposób mogę skutecznie sprawdzić czy do wtyczki do której podłączany jest kierunkowskaz dochodzi napięcie, posiadam miernik elektryczy oraz ewentualnie próbnik napięcia, jednakże tam są dwa styki i boję się że zrobię zwarcie? Da mi to pewnie pogląd na sytuację czy spalone są kierunkowskazy, lecz to by było dziwne jakby oba na raz padły, czy też utrata napięcia jest wcześniej. Dodam tylko że kostka która złącza te kierunkowskazy złącza też światło stop oraz podświetlenie tablicy które odziwo działa. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...