Skocz do zawartości

Stefan Batory

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Stefan Batory

  • Urodziny 11/18/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki TL 1000S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    603-295-707

Osiągnięcia Stefan Batory

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. W takim razie może faktycznie zainteresować się innym silnikiem... Czy ktoś z Was ma może takowy na sprzedaż ?
  2. W najbliższych dniach mechanik pojedzie do firmy dowiedzieć się czy udało się zregenerować wał (choć uprzedzał mnie, że to nie zawsze jest możliwe, więc wszystko "wyjdzie w praniu"). Ps. Przeglądałem na aukcjach silniki do TL. Kosztują krocie. Macie jakieś źródła gdzie można go nabyć za "sensowne" pieniądze ?.
  3. Witam serdecznie po długiej nieobecności, Cały silnik został rozkręcony i zawieziony do firmy która zajmuje się regeneracją silników. Wstępna diagnoza to panewki wału korbowego, ale okaże się po dokładnych pomiarach przez fachowców. Przy okazji okazało się, że łańcuszki rozrządu pamiętają erę kamienia łupanego.
  4. Dzięki toowdie za info. Podsunę mu ten pomysł. Tak czy siak rozbiórka i szukanie "co go blokuje". Dam znać co i jak. PS. Mechanik typowo motocyklowy, ale ma nie lada zagryzkę z tym moto :rolleyes:
  5. Mechanik wszystko ustawił, pracuje poprawnie do momentu nagrzania. Moto coś zaczyna blokować, zaczyna coś piszczeć wewnątrz silnika, słabnie i gaśnie. I tak za każdym ochłodzeniem maszyny i nagrzewaniem od nowa....Obawiamy się najgorszego... Zatarcia :banghead:
  6. No właśnie nie były... w pierwszej kolejności regulacje, czujniki etc. ponieważ moto od razu gasło i próbowaliśmy szukać "co go boli". Teraz mechanik będzie zajmował się sprawdzeniem ustawienia rozrządu, luzów zaworowych i kompresji. Stawiałem również na cewki ponieważ ten model gdy się nagrzeje lubi tracić moc poprzez zmianę właściwości cewek WN Czy jeszcze coś powinniśmy w pierwszej kolejności sprawdzić ?
  7. Witam szanownych Kolegów, Kupiłem Suzuki TL 1000S 97' w ciemno. Na początku gdy próbowałem odpalić było czuć paliwo, chodził 5 sekund i gasnął. Nie mogłem sobie poradzić więc oddałem do mechanika. Problem nie został przez niego rozwiązany ponieważ chwilę po odpaleniu z silnika dochodzi dźwięk przypominający "kwiczenie" po czym moto słabnie i gaśnie (TB i TPS i inne regulacje zrobione, świece wymienione). Jeżeli mam szczęście moto uda się rozgrzać do temperatury roboczej i wtedy gaśnie- ogólne rzecz biorąc moto nie ma mocy, czuć tak jakby silnik miał ciężko. Nie mamy już pojęcie gdzie szukać( czyżby zatarty ??). Widać, że w silniku było "ryte" więc może rozrząd przestawiony lub podparte zawory ? Proszę o Wasze koncepcje co moglibyśmy sprawdzić Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...