Skocz do zawartości

Luk4344

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha Royal Star
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia Luk4344

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki. A coś więcej możesz napisać jak się do tego zabrać, jaki to numer części? pozdrawiam
  2. Witam szanownych kolegów. Nie pamiętam czy się przedstawiałem czy nie więc się przedstawię :) Łukasz z Łodzi na Yamaha Royal star Tour Deluxe 2009 Proszę o poradę jeśli ktoś się spotkał z podobnym problemem. Mianowicie od motocykla okropnie czuć paliwem, tak na postoju jak i podczas jazdy, jak przyjeżdżam do domu to zona mnie nie chce znać tak cuchnę :) Nie ma mowy o jeżdżeniu do pracy .... Generalnie nie widać żadnych wycieków, dzisiaj zdjąłem zbiornik, przepatrzyłem wszystkie węże, opaski itp. - wszystko suche, zapach czuć ogólnie z obrębu gaźników. Jedyne co znalazłem to niewielka ilość oleju w air boxie. Motocykl ma przebieg 19tyś więc bardzo niewielki, mam go drugi rok i generalnie od początku tak jest z tym zapachem benzyny, zanim go kupiłem prawdopodobnie stał dość długo (może koło dwóch lat) ma ktoś jakie pomysła ? :) z góry dzięki
  3. No niestety, nikt nic nie poradził więc zaprowdziłem maszynę do Liberty w Łodzi No właśnie, pochwaliłem sie panom mechanikom co jest już wymienione i między innymi wspomniałem o oleju MOTUL, panowie stwierdzili że absotulnie nie powinno się lac tego oleju, że puchną od niego tarczki sprzęgłowe i że nawet teraz stoi u nich royal star właśnie z tą przypadłością. Co wy na to, na jakich olejach jeździsie? pozdrawiam Łukasz
  4. Witam sznownych kolegów! Niedawno stałem sie posiadaczem upragnionej Yamahy Royal Star z 2009r, motocykl był po niewielkiej klizji i sukcesywnie zaczynam go usprawniać. Jesli pozwolićie to będę pewnie miał sporo pyań ;) Na ta chwilę mam wrażenie że niedomaga układ zasilania, motocykl odpala na dotyk ale podwyższone obroty harakterystyczne dla pracy na ssani sa tylko przez sekundę następnie obroty znacznie spadają. Generalnie silnik pracuje raczej równo i miarowo ale szybkie dodanie gazu nawet na rozgrzanym silniku prawie zawsze powoduje zgaśnięcie, ja się dodaje gazu powoli to po przejściu na wyższe obroty można już normalnie operować gazem. Motocykl ma przebieg 16tys km prawdopodobnie stał bardzo długo nieodpalany, na ta chwilę wymieniłem świece, olej, filtr paliwa. Ktoś ma jakieś doświadczenia z powyższym ? :) pozdrawiam Łukasz Łódź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...