Skocz do zawartości

polaak_PL

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    XT1200Z
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ketrzyn

Osiągnięcia polaak_PL

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów Zwracam się z zapytaniem do użytkowników motocykla w zakresie ujawnionych usterek w swoim motorze... ale od początku Tenere kupiłem w lipcu 2011r w serwisie LibertyMotors W-wa. 1. Pierwszą z ujawnionych usterek był wyciek (przeciek) na wale karda na uszczelniaczu piasty koła tylnego w maju 2013r (po 2 latach) - serwis wymienił mi simering w ramach gwarancji 2. Po raz drugi w serwisie LibertyMotors bvyłem w związku z przywoławczą akcją serwisową na wiązkę reflektora przedniego - wymieniono mi ją na początku września, po tej wymianie pojechałem w Alpy 3. podczas jazdy po górach (na liczniku 44.000km) po raz pierwszy zapaliła mi się kontrolka od oleju. Okazało się, ze poziom oleju znajdował się poniżej minimum (poziom oleju każdego ranka był kontrolowany). Dolałem wówczas 300ml oleju. Ubytek oleju nastąpił podczas dynamicznej jazdy po górach (hamulec, winkiel, gaz do dechy, hamulec itd) 4. Wracając do Polski ponownie zapaliła mi się kontrolka oleju - znowu musiałem dolać 300ml oleju Pogrzebałem w necie i okazało się, że modele z rocznika 2010 (takie jak mój) miały problem z pierścieniami, napinaczem łańcucha (który na zimno dzwonił) , mocowaniem kufra, wiązką elektryczną Zgłosiłem po powrocie z gór (koniec września) dla LibertyMotors usterki związane z braniem oleju - na co serwis odpowiedział mi, że motor jest po gwarancji i naprawić mogą - ale na mój koszt. Postawiłem się okoniem i poprosiłem o uzasadnienie pisemne odmowy - otrzymałem potem info (pażdziernik 2015) - że producent daje gwarancję 5 letnią na napinacz i pierścienie. Jak zawiozłem im motor (grudzień 2015) otrzymałem z LibertyMotors info, że na pierścienie jest gwarancja 4 letnia zaś na napinacz łańcucha rozrządu 5 letnia (pod warunkiem udokumentowania przeglądów serwisowych) Podstawę kufra też zgodzili mi się wymienić w ramach akcji serwisowej - ale dopiero po zadymie... Na koniec serwis LibertyMotors (w porozumieniu z Yamaha polska) wydał ostateczną decyzję, ze mój motor nie posiada żadnej gwarancji ponieważ dokonywałem przeglądów poza siecią ASO YAMAHA (a wedle gwaranicji powinienem ją dokonywać tylko w ASO YAMAHA) Czy ktoś miał podobne problemy z Tenerą ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...