Skocz do zawartości

kuba127

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Złochowice

Osiągnięcia kuba127

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dam znać co i jak zrobiłem i jak chodzi :)
  2. Jeśli chodzi o frezarki to mam dostęp do sprzętów za kilka ładnych milionow gdzie zrobią mi to za flaszke. Tylko wtedy chyba trzeba by też przyszlifowac mostek
  3. Jeśli chodzi o kanał zrobiłby to fachowiec. Wałek nowy trzeba tak czy inaczej. Czyli jedyny problem byłby taki ze będzie większy luz niż fabryczny.
  4. To powiedz mi jeszcze czy zrobić ten kanał?
  5. Mozliwe ze poszukam. Z tym ze ten kanalik nie jest do końca wytarty bo widać jego zarysy. To jest jedynie mankamentem tego silnika. Czyli mówisz ze nie jestem w stanie tego zrobić. Jest taka możliwość ze jak to złoże tak jak teraz tylko zaloze nowy wałek (bo ten jest lekko nie rowny na szczycie) ze to będzie chodzić?
  6. Czyli duzo roboty. Bo jedyne co jestem w stanie zrobić we własnym zakresie to doprowadzenie oleju. Dzięki. ;)
  7. Tzn ona się nie zatarla. Motor jeździł do ostatniej chwili. Po prostu rozebralem żeby sprawdzić jak to wszystko wygląda. Wałek ma lekko uszkodzona/wytatra krzywke, nie był zatarty. Bedzie nowy. Widocznie ktoś nie pilnował odpowiedniego stanu oleju, czy mógł tez odkrecac manetke na zimnym zanim jeszcze olej do głowicy doszedł i są skutki.
  8. A wie ktoś może jeszcze na czym polega regeneracja glowicy?
  9. Dół zostawiamy bo nie ma tragedii. Cylinder jest ok był na pomiarach. Skoro teraz były dziury w szklankach, luźny łańcuch na rozrzadzie i wałek uszkodzony gdzie zawory się do końca nie otwierały a był pocisk, to teraz tez powinien być. Smarowanie walka będzie bo jest więcej miejsca na olej niż fabrycznie. Mechanik powiedział ze musze pilnować żeby było cały czas full oleju i płynu chłodniczego i będzie latać bo juz składał takie cos i sam takim samym motorem z tym samym problememprzyjechał 179mth sprzedał i to dalej jeździ.
  10. Cylinder ideał, tlok tez w dobrym stanie. Ale tlok będzie nowy bo jak już silnik rozebrany to załoze nowy. Luzy na wałku są wyczuwalne.
  11. Wałek pokaże wieczorem. Wałek jest do wymiany ponieważ jest uszkodzony.
  12. Nie jak dbam tak mam tylko jak kupie tak mam. :) dół jest ok. Chodzi mi o głowice. Co do smarowania. To smarowanie na logikę powinno być. Bo skoro ten rowek służył do smarowania a jest wytarte na równo, to tego oleju będzie tam dochodzić więcej. Dobrze myślę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...