Skocz do zawartości

kamil2255

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kamil2255

  • Urodziny 08/26/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Sport, psychologia, broń, hazard i takie tam pierdoły.
  • Skąd
    gdzieś w dupie na rakach

Osobiste

  • Motocykl
    jeżdżę na hulajnodze
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia kamil2255

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Z was dwóch ktoś tu nie ma racji, stawiam 0.5L że jest to ks-rider. :P :icon_mrgreen:
  2. Zarówno na ósemce jak i na wolnym musisz odwracać głowę w kierunku w którym jedziesz (czyt. upewnić się o możliwość manewru), jak trafisz na upierdliwego egzaminatora to bez tego cię nie przepuści.
  3. Co to za różnica, może być 15, 10 albo i 1 km/h podałem tylko dla przykładu.
  4. To w takim razie dlaczego jadąc 15 km/h gdy odpycham prawą ręką kierownice od siebie motocykl wali mi się w prawo? Kto mi to wyjaśni? Co to za tajemnicze zjawisko?
  5. Jak ma dzialac jezeli sily zyroskopowe sa zbyt male ? wytlumaczysz mi to zjawisko ? Chetnie naucze sie czegos nowego. Co tu dużo gadał, po prostu go użyj przy małej prędkości to zobaczysz, :P a i nie myl przeciwskrętu ze skrętem koła w kierunku skrętu. :P
  6. Skoro już mamy off topić, to kibel mi się zatkał, ktoś ma jakieś sprawdzone pomysły żeby go odetkać.
  7. Coś mi się zdaje że ty to wszystko wiesz tylko się tak z nami droczysz. :P
  8. No to w takim razie przy prędkości spacerowej użyj zdecydowanego przeciwskrętu, motocykl natychmiast się przechyli w kierunku przeciwskrętu a kierownica gdy pozwolisz jej swobodnie działać skręci się mocno do ogranicznika.
  9. No i widzisz mistrzu w ten sposób doszedłeś do meritu przeciwskrętu. :P
  10. 1 - spacerowa prędkość. Codziennie kilka razy zanim wjadę do siebie do ogródka. Po minięciu ściany skręcam kierę w lewo i - ku*wa no, sam nie wierzę teraz!! - jadę w lewo! Przy kręceniu do przejazdu przez bramę w prawo, skręcam kierę w prawo i kierownica obija się o ogranicznik. Bo przesuwasz masę w kierunku skrętu nieświadomie wymuszając przeciwskręt. Odchyl się w prawo skręcając w lewo. :P Ooo, widzę zaczynasz pokazywać pazurki . Zdradź mi chociaż swoje imię, o piękna nieznajoma Skąd wiesz że to kobieta, może w rzeczywistości to łysy koks. :D
  11. Ciesz się ze swojego instruktora, gdy ja pierwszy raz poszedłem na jazdy polecenie było takie: - To jest motocykl, pojezdźij sobie w kółko po placu, później ci powiem co będziemy robić. :D No to SE pojeździłem tak aż skasowałem przód 125, krew się polała bo zapomniałem o rękawiczkach. Następnym razem jak znim jechałem jako plecaczek na plac to za wszelko cenę chciał mnie zrzucić pałując niemiłosiernie ale jakoś przeżyłem i się nauczyłem. :D Jeżeli środek ciężkości przesuwa się w przód to masa również przesuwa się do przodu czy to takie trudne.
  12. Gdyby nie zjawisko przeciwskrętu skręcanie motocyklem nie byłoby w ogóle możliwe. Zrób sobie prosty test, toczysz się motocyklem ze spacerową prędkością, siedzisz idealnie prosto, lewą ręką trzymasz kierownice, następnie szybkim ruchem przyciągnij manetke do siebie tak jakbyś chciał skręcić w lewo, pamiętaj tylko że nie możesz przesunąć masy ciała w kierunku skrętu, gwarantuje ci że wypieprzysz się w kierunku odwrotnym niż zamierzony skręt. :D
  13. Masakra, to tak jak niektórzy twierdzą z przeciwskrętem, że działa tylko przy dużych prędkościach, a działa nawet przy prędkości 1km/h, tak samo jest z tym co pisałem wyżej, tylko przy niskich prędkościach jest praktycznie nieodczuwalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...