Skocz do zawartości

GAWE?

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Węgrów

Osiągnięcia GAWE?

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki Tak na prawde to kolanko raczej slabo sie trzyma o czym swiadczy to ze podczas pracy kapie z uszczelki. Ale przy ktuccu i gazniku uszczelki na maksa przykrecone. Wielkie dzieki za sugestie jak pojade na weekend do domu to wszystko posprawdzam. Pozatym mam nowa cewke wiec wszystko sie wyjasni w ten weekend :) Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich Dzieki za propozycje ale juz mam szkielet i jest to samo! Wydluzenie dolotu nic nie pomoglo. Zostala jeszcze cewka na ktora czekam i czkam i czekam... Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly co tej JAWIE moze byc??????????? Pozdrawiam
  3. Wszystko pieknie co piszesz ale Jawa z orginalnym dolotem pracuje tak samo. Wysokie obroty sa a niskich jak nie bylo tak nie ma! Pozatym sam czytaj ze zrozumieniem bo o zaworku iglicowym w komorze plywaka pisalem. Ale nie bedziemy sie spierac o bzdety! Dziki wielkie za pomoc jutro jeszcze sprobuje z nowa cewka i napisze o wynikach. Jestem jednak ciekaw jak chodza jawy z stozkowym filtrem powietrza ktore widzialem na allegro? pozdrawiam
  4. Witam Tak gaznik na razie nie jest podlaczony z filtrem. Poniewaz nie mialem do czynienia wczesniej z jawkami na poczatku mnie to troche zmartwilo i pomyslalem ze jak pluje to moze byc zle ustawiony zaplon. Ustawilem zapolon ale nadal pluje. Ale dowiedzialem sie z w jawach tak jest! Moim problemem jest to ze po odpaleni motorower chodzi tylko na wysokich obrotach. Jak tylko prubuje je obnizyc to w pewnej chwili gasnie i swieca zostaje zalana. Dodatkowo jeszcze kapie z gaznika odplywem pod gaznikiem. Wymienilem zawor iglicowy w komorze plywaka, iglice, dysze, plywak. Teraz czekam na cewke. Ale jak to nie bedzie to, to juz nie wiem??? Jesli macie jeszcze jakies propozycje to bardzo prosze o ich przedstawienie. dzieki
  5. Ustawilem poziom paliwa tak ze z nowym plywakiem nalewa sie do polowy zbiorniczka. Zaplon ustawilam tak jak jest w ksiazkach czyli 2mm od najwyzszego polozenia tloka. Zaworek iglicowy tez jest nowy. Jestem pewny ze wszystko jest OK w zbiorniczku plywaka. Nie wiem czy ma przebicie ale iskra jest na swiecy. Mozliwe ze z cewki idzie za male napiecie i dlatego zalewa swiece na niskich obrotach. Do tego sie sklaniam jesli jawy tak maja ze pluja. W przyszly weekend dostane nowa cewke i wtedy sie upewnie czy to gaznik czy cewka. A gdyby ktos mial uzywany szkielet gaznika to chetnie bym kupil!!!
  6. O widze ze wreszczie ktos kto cos wie!!! Poziom paliwa w jest OK w zbiorniku plywaka. Dyszei iglice mam nowe. Nie wiem co jest z tym zaworem ale moge powiedziec ze choc poziom jest OK to przez gaznik paliwo sie przelewa i pluje podczas zapalania z kopa. Chyba ze to cewka daje za malo napiecia.
  7. Witam Mam od niedawna JAWE jak wyzej. Rok produkcji 1973 wiec mozna powiedziec ze zabytek. Stala sobie dobrych pare a moze nawet parenascie lat w garazu. I tu koniec bajki! Motorower jest niesprawny. Nalalem paliwa wyczysciem gaznik, jest nowa swieca. Jawa zapala calkiem sprawnie i jezdzi ale gasnie na niskich obrotach. Zalewa swiece a przy ponownym zapalaniu z kopniaka pluje paliwem z gaznika z otworu na filtr. Ustawilem zaplon ale to nic nie dalo! Jesli ktos zna sie na tych sprzetach i wie co moze dolegac tej staruszce, prosze o pomoc. Z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...