Skocz do zawartości

Leszek86

H-D
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Leszek86

  • Urodziny 07/29/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Cieszyn

Osobiste

  • Motocykl
    Harley Sportster XL 883 R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Leszek86

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ja mogę napisać po zrobieniu pierwszych 200km na nowym Metzelerze ME880 Marathon, że trzyma się super drogi nawet w niskich temp. Wymieniłem też olej w lagach i płyn hamulcowy, uślizgi ustąpiły. Ja zmieniałem oponę bo była stara i traciła przyczepność a Ty masz zamiar jeździć na pękniętej gumie? Nie napisałeś ile lat mają Twoje opony.. tak czy siak, lepiej wydać te parę stówek i jeździć ze spokojną głową. Poza tym czymże jest koszt nowej gumy, wobec potencjalnych następstw strzelonej opony podczas jazdy..
  2. Rozumiem, że to jest nie do przejścia że jedną kupię teraz a drugą za 2 miesiące? Czyli mam jeździć dwa miechy na starych oponach i ryzykować glębę bo wypada wymieniać opony kompletami? heh chyba jednak pozostanę przy wersji teraz przód a potem tył.
  3. U mnie bez białego paska. Tylną też wymienię ale kapkę później bo póki co nie sprawia problemów ;)
  4. Postawiłem na oponę Metzeler Marathon ME880 100/90-19 57H miała dobre opinie na forach, więc zobaczymy. Szkoda tych oryginalnych Dunlopów bo nawet nie mają nabitych 15tys. km a bieżnik jest w super stanie.. Jednakże tak jak piszecie, opona już jest twarda i się tak dobrze nie trzyma drogi, więc pora na zmianę.
  5. 2,06 atmosfery, Tyle ile pisało w serwisówce. Hmm wymiana opony, OK zacznę się orientować w tym temacie chyba, że na szybko jakieś gumy możecie mi tutaj polecić.
  6. DOT -5207 a ciśnienie aż wstyd przyznać ale 1,2 atmosfery... więc chyba mamy winowajcę. Musiało zejść przez zimę a nigdy nie schodziło, ja nie sprawdziłem i wyszedł klops.. Dobiłem na 2 atmosfery powinno być lepiej. Tak czy siak, muszę wymienić płyn hamulcowy no i olej w lagach bo też jest 5 letni. Dzięki za sugestie, dam znać czy pomogło.
  7. Witam, czy ktoś z Was wie może czym może być spowodowany uślizg przedniego koła przy dłuższym mocniejszym hamowaniu? Mam dwie tarcze z przodu, klocki są w porządku opony też. W zeszłym sezonie nie miałem tego problemu a teraz po zimowej przerwie na dwóch wypadach za miasto prawie byłaby gleba. Sytuacja wygląda zawsze tak samo, przy dłuższym hamowaniu gdy przednie lagi już się maksymalnie składają w pewnym momencie następuje zablokowanie koła i uślizg w prawo. W takiej chwili tylko refleks mnie ratuje bo ABSu nie mam.. Coby wyjaśnić nie hamowałem awaryjnie i działo się to na asfalcie nie drodze żwirowej. Na początku myślałem, że opona ma słabą przyczepność bo jeszcze marzec i 15 stopni, ale przed wczoraj było u nas stopni 20 i to samo mi się przydarzyło. Potem się zastanawiałem, czy to może być tak, że jedna tarcza hamuje mocniej(prawa) a druga słabiej ale to też nie ma sensu bo są motory tylko z jedną tarczą i ich nie ściąga. Kolejną tezą są przednie lagi(seryjne), może w ostatniej fazie hamowania jakoś się przekrzywiają i stąd ten uślizg? Albo mam nierówny poziom oleju w amorach?? To wszystko mogłoby być przyczyną gdyby nie fakt, że w zeszłym roku nic takiego mi się nie działo. Jedyne co to płyn hamulcowy, już jest stary ma może z 5 lat ale czy to mogłoby być przyczyną? dot. Sportstera XL883R z 2008r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...